Outlook 2003 - mails bliver i udbakken
Fra : Anders M

Dato : 20-02-05 22:08

Hej

Jeg har et problem med Outlook 2003.

Jeg kan ikke sende mails. De bliver bare liggende i udbakken, og der kommer
ikke nogen som helst fejlmeddelelse når jeg trykker send/modtag. Ret
frustrerende.

Problemet opstod efter en ny installation af WinXP og Office-pakken.

Er der nogen der har oplevet noget lignende?

Mvh.
Anders

Fra : Palle Jensen

Dato : 20-02-05 22:41

Den 20 feb 2005 mumlede Anders M noget i denne stil:

> [...]
>
> Problemet opstod efter en ny installation af WinXP og
> Office-pakken.
>
> Er der nogen der har oplevet noget lignende?

Jeg har vist ikke prøvet det....

Fandt et par links der måske kunne hjælpe?

http://www.tech-archive.net/Archive/Outlook/microsoft.public.outlook.installation/2005-02/0110.html

http://www.techsupportforum.com/archive/index.php/t-17316.html

--
Venlig hilsen / Regards
Palle Jensen

Fra : Palle Jensen

Dato : 20-02-05 22:49

Den 20 feb 2005 mumlede Palle Jensen noget i denne stil:

> Fandt et par links der måske kunne hjælpe?

Og cruisede lige forbi: microsoft.public.outlook.general

- Og fandt:

http://www.howto-outlook.com/faq/messagestuckinoutbox.htm

Ellers ryk selv en tur over i microsoft.public.outlook.general, så
vidt jeg kan se er der rigtig mange hits på mails der hænger fast i
outbox.

--
Venlig hilsen / Regards
Palle Jensen

Fra : Palle Jensen

Dato : 20-02-05 22:50

Den 20 feb 2005 mumlede Palle Jensen noget i denne stil:

> Og cruisede lige forbi: microsoft.public.outlook.general

Ja jeg fandt lige en til:

http://www.slipstick.com/problems/outbox.htm

--
Venlig hilsen / Regards