Hvilket lydkort i 300 krs klassen ?
Fra : Jakob

Dato : 20-02-05 20:55

jeg skal købe et lydkort der skal bruges til spil, men det er jo en
jungle.

Så kort og godt hvad kan være et godt bud.

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Sune Storgaard

Dato : 20-02-05 21:26

Jakob wrote:
> jeg skal købe et lydkort der skal bruges til spil, men det er jo en
> jungle.
>
> Så kort og godt hvad kan være et godt bud.

Sælg dine flasker eller prostituer digselv for de sidste par kroner over de
300 og snup sådan en her:
Audigy value 24 bit 322 kroner +fragt

Alternativt er der klassikeren der er noget billigere:
SB Live! 24 bit 173 kroner + fragt.

Fra : Jakob

Dato : 20-02-05 22:18

In article <4218f272$0$29273$14726298@news.sunsite.dk>,
nospam@strueradsl.dk says...

Hvad med sådan et

Hygge

Jakob

Fra : Brian Lund

Dato : 20-02-05 22:54

> Hvad med sådan et

Det kan stort set være lige meget hvad du køber, det kort du linker til er
sikkert også udemærket, det eneste problem der imø er med lydkort er evt.
støj...

Personligt kan jeg anbefale Terratec

Brian