Fly til San Francisco i August
Fra : Jakob

Dato : 20-02-05 15:38

Hej med jer!

Vi sidder og overvejer at flyve til USA (San Francisco) i midten af august i
år.
Har i nogle gode links til prisoversigter på flybilletter? Jeg har søgt på
tidligere tråde her fra gruppen, men der er ikke så nye, så måske er der jo
dukket nye spændende sider op i mellemtiden.

Vi har kigget lidt på Kilroy, men er det ikke kun for "unge"? Vi er begge i
midten af 30'erne...

Vi ender nok med at være derovre i ca. tre uger og har højtsandsynligt en
base i Cupertino ved San Francisco, hvor vi kan bo hos en kammerat
(ihvertfald når vi ikke er på længere udflugter), og det er jo guld værd!.
Vi er meget spændte på vores første tur over there...

--
Hilsen Jakob

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 20-02-05 17:32

Jakob wrote:

> Har i nogle gode links til prisoversigter på flybilletter? Jeg har søgt på
> tidligere tråde her fra gruppen, men der er ikke så nye, så måske er der jo
> dukket nye spændende sider op i mellemtiden.

Det er vist stadig en jungle. Man kan bruge en masse tid på at søge på
nettet.
Jeg vil foreslå at du også spørger i en "rigtigt" rejsebureau.

> Vi har kigget lidt på Kilroy, men er det ikke kun for "unge"? Vi er begge i
> midten af 30'erne...

Flybilletter er ikke for en speciel aldersgruppe. !
Medmindre de skriver at det er incl studierabat o.l. må det vel gælde
for alle.

Jeg har tidligere forsøgt at få information fra Kilroy. Jeg ahr et
dårligt indtryk af deres hjemmeside og deres info til potentielle kunder.

Vær opmærksom på at de bliver ved med at sende dig mails med jævne
mellemrum, med "gode" tilbud. Selvom man ikke køber noget hos dem.
(Eller måske især derfor?)

Mvh. Jørgen

Fra : Id

Dato : 22-02-05 07:14

Hej

Kilroy er for alle, vi har lige bestilt til Los Angeles hos dem og vi er
sidst i 50 erne, men selvfølgelig stadig unge.
kilroy fandt de billigste og med kun et skift, hvis i kan flyve fra Kastrup
er det det billigste

Id