Genstart midt i det hele.
Fra : *XxX*

Dato : 20-02-05 15:41

Hej NG

Jeg har et lille problem med min computer, den genstartede da jeg prøvede
HL2. Jeg ved ikke om det er min CPU eller GPU der bliver for varm, men kunne
forestille mig det var noget i den stil der var grunden til genstart.

Jeg har lige sat en ny køler på min CPU og ved ikke om det kan være derfor
den laver det nummer. Har ikke prøvet at spille HL2 på den før, men det
skulle jo prøves.

Spec:
-AMD Athlon XP 3000+, med Thermaltake silent boots der kan klare op til
3400+ så det skulle ikke være noget problem.
-MSI bundkort
-Radeon 9200 SE

Har en idle temperatur på min CPU på 31 grader og den stiger til 50 ved 100%
belastning i noget tid.

Hvad kan problemet være??

Håber jeg har beskrevet det godt nok, og at det er den rigtige NG.

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 22-02-05 14:20

*XxX* wrote:
> [...]
> -Radeon 9200 SE
>
> Har en idle temperatur på min CPU på 31 grader og den
> stiger til 50 ved 100% belastning i noget tid.

Det lyder ikke som om varmen er et problem, men prøv at
slå automatisk genstart fra i XP og se om der kommer en
fejlmeddelelse istedet vi kan bruge:
Kontrolpanel -> System -> Avanceret -> Indstillinger
for Start og Genoprettelse -> Genstart automatisk,
fjern fluebenet i denne.

Har du oplevet at den genstarter uden advarsel tidligere?

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 22-02-05 14:20

Mikael Nørrelund Andersen wrote:
> Har du oplevet at den genstarter uden advarsel tidligere?

Nåå ja, prøv en anden/nyere driver til dit grafikkort hvis
problemet stadig er der.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fra : Leony

Dato : 22-02-05 16:03

"*XxX*" <fatman00hot@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> prøvede HL2. Jeg ved ikke om det er min CPU eller GPU der bliver for
> varm, men kunne forestille mig det var noget i den stil der var

Hvis den kun har gjort det en gang, så er det næppe et problem, du er
snarere uheldig.
Hvis den derimod gør det konsekvent, så er det et problem.

Prøv at spille lidt mere og se om den gør det igen.

> Håber jeg har beskrevet det godt nok, og at det er den rigtige NG.

Fin beskrivelse og det er den rigtige gruppe.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/