lange grydeskeer?
Fra : Ove Kristensen

Dato : 20-02-05 12:36

Hej allesammen !

Det irriterer mig lidt, at man ikke kan købe grydeskeer med lange skafter -
jeg tænker her på, at når man f.eks. skal have en ske stående i sin store
gryde, ja så kan det ikke lade sig gøre, så er der en der ved hvor at man
kan købe nogle skeer med længere skaft på?

Med venlig hilsen og fortsat god weekend
fra
Ove.

Denne mail er kontrolleret
med Norton Antivirus 2005.

Fra : Erling Hansen

Dato : 20-02-05 17:48

Ove Kristensen <ovek@adslhome.dk> wrote:

> [...]
> kan købe nogle skeer med længere skaft på?
>

> Med venlig hilsen og fortsat god weekend

Hej Ove. Hvis du kommer til Sverige en gang imellem, kan du helt
sikkert få enhver skaftelængde, du kan ønske dig, hvis du går i
'hemsløjd'- butikkerne. De er nemme at finde, når du kører igennem små
byer/mellemstore landsbyer - derimod sværere i de store byer.

Mvh
Erling

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 20-02-05 17:52

"Ove Kristensen" skrev:

> [...]
> gryde, ja så kan det ikke lade sig gøre, så er der en der ved hvor at man
> kan købe nogle skeer med længere skaft på?

Hvilken slags ske skal du bruge? http://www.hwl.dk/ har det meste, man sådan
kan få brug for af redskaber i et køkken.

Mvh
Kevin Edelvang

Fra : Ove Kristensen

Dato : 20-02-05 20:50

"Kevin Edelvang" <virker@ikke.invalid> skrev i en meddelelse

> skafter -

> Hvilken slags ske skal du bruge? http://www.hwl.dk/ har det meste, man
> sådan
> kan få brug for af redskaber i et køkken.

Hej Kevin !

Tusind tak for hjælpen, det var lige hvad jeg manglede, de har jo stort set
alt der inde i Kødbyen.

Også en tak til alle for hjælpen

Med venlig hilsen og god aften
fra
Ove.

Fra : Basil

Dato : 20-02-05 22:20

Ove Kristensen wrote:
KLIP

> Med venlig hilsen og god aften
> fra
> Ove.

Hej Ove.
I lige måde.
Der er intet som følelsen af at man endelig har fundet det som man har søgt.
Kai

Fra : Smiley

Dato : 20-02-05 18:30

On Sun, 20 Feb 2005 12:36:07 +0100, "Ove Kristensen" <ovek@adslhome.dk> wrote in
dk.kultur.mad+drikke:

> [...]
>gryde, ja så kan det ikke lade sig gøre, så er der en der ved hvor at man
>kan købe nogle skeer med længere skaft på?

Kunne du afsløre hvor lange skafter ? Tankelæsning er for alle og enhver.

Fra : Basil

Dato : 20-02-05 19:16

Ove Kristensen wrote:
> [...]
> gryde, ja så kan det ikke lade sig gøre, så er der en der ved hvor at man
> kan købe nogle skeer med længere skaft på?

Du skal vel ikke koge suppe skeen ?
Tag den endelig op når ikke rører med den, og læg den ved siden af gryden.

> Denne mail er kontrolleret
> med Norton Antivirus 2005.

Øh, nåh, det kan man slå fra, da det er en temmelig ligegyldig information.

God weekend, held og lykke med jagten på skeen.
Kai

Fra : Smiley

Dato : 20-02-05 19:38

On Sun, 20 Feb 2005 19:16:00 +0100, "Basil" <Kunta@starmail.spam.co.za> wrote in
dk.kultur.mad+drikke:

>skafter -
>>

>Hej Ove.
>Du skal vel ikke koge suppe skeen ?
>Tag den endelig op når ikke rører med den, og læg den ved siden af gryden.

Også den af metal ? (bortset fra varmen i den)

Jeg har en metalske, som bruges til suppe, på 30 cm.
En træske på 35 cm, til alt det andet.