Ny struktur i DCU !
Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 20-02-05 00:37

Når nu DCUs bestyrelse alligevel er ved at gå i opløsning ude i
Kredsene, så benyt lejligheden til at indføre en ny struktur i DCU!

- Nedlæg de 7 Kredsbestyrelser. Lad hver Kreds vælge EEN
repræsentant. (Stemmesedler i DCU bladet og på nettet). Disse 7 udgør
DCUs Hovedbestyrelse.
Ud af disse 7 Kredsrepræsentanter vælger ALLE DCU medlemmer, ved en
urafstemning,
en landsformand for DCU. Den valgte Landsformand konstituerer sig med
et Forretningsudvalg ud af de 6 øvrige Kredsrepræsentanter som nu.Valg
hver
4.år af HELE bestyrelsen ligesom ved Folketingsvalg.

FORDI :

Kredsbestyrelserne har ingen funktion ud over at være FESTUDVALG.

ALLE DCUs medlemmer sparer 1 MIL kr som i dag bruges ude i Kredsene
til at UNDERHOLDE 10-15 medlemmer i hver Kreds med BINGO og STRAMAJ
og besøg på mejerier ! Den sparede mill kr. kunne anvendes til at
lave 4 medlemsblade mere, så ALLE DCU medlemmer fik gavn af den 1 mill
kr. til
ET MEDLEMSBLAD HVER MÅNED ! Så skulle der ikke bruges 1 mill. kr til
bestyrelsens STEMMEKVÆG ude i Kredsene.Hvis de vil have BINGO må de
sgu selv betale for det. Tænke sig, i dag 2005, står voksne mennesker
med et hæfte i hånden hvor de har fået et stempel når de har været på
campingtur ? ÆV BÆV jeg har bare 5 stempler så nu får jeg en flot
sølvnål ! Er jeg ikke dygtig ! Hvor herre bevare os ! voksne
mennesker.
Det er sådan man gør med blåmejserne når de har været flinke til at
komme
til tiden.

De nuværende Kredsrepræsentanter vil ikke i dialog med dem som har
valgt dem!
HVA FAEN SKAL VI SÅ MED DEM?
De har INGEN indflydelse på beslutninger i DCU for de aner ikke hvad
der
skal besluttes! De bliver hver 4. år orienteret om de beslutninger som
formanden synes de skal orienteres om, men de er ikke med i den
demokratiske proces.
De har ingen funktion ! ALLE beslutninger tages UDENOM
Kredsrepræsentanterne ! De anede ikke at Forretningsudvalget skiftede
et godt campingpas ud med et mindre godt campingpas FØR det stod på
DCUs hjemmeside !

Hilsen
verner

Fra : Michael

Dato : 20-02-05 10:27

On 19 Feb 2005 15:37:20 -0800, ven_hj@yahoo.dk (ven_hj@yahoo.dk)
wrote:
> [...]
>
>- Nedlæg de 7 Kredsbestyrelser. Lad hver Kreds vælge EEN
>repræsentant. (Stemmesedler i DCU bladet og på nettet). Disse 7 udgør
Jeg ved godt jeg lovede........ meeeeen bare en komentar mere!!!!!!!!
SÅ MELD DIG FOR HEL..... UD AF DCU, DIN NAR!!
OG LAD OS FÅ EN ORDENLIG NG HER IGEN!!!!!!!!!!!!!!

Fra : Jan Bøgh

Dato : 20-02-05 13:12

Michael wrote:

> SÅ MELD DIG FOR HEL..... UD AF DCU, DIN NAR!!
> OG LAD OS FÅ EN ORDENLIG NG HER IGEN!!!!!!!!!!!!!!

Jammen så lad os fortsætte med din råben og skrigen:

SÅ TAG DOG FOR FANDEN AT LADE VÆRE MED AT SVARE PÅ VRØVLET - DU ER JO MED
TIL AT HOLDE LIV I DET!

med aldeles mangel på venlig hilsen

jan

--
Rejsedagbog fra campingtur ( Opdateret m. sidste halvdel) i SW-USA kan ses

http://jan.boegh.net/Rejser.htm.
Desværre ses siden bedst med Internet Explorer, da MS tilsyneladende har
valgt
at sabotere visningen i andre browsere, når sider genreres fra Powerpoint

Fra : Steen ?bel?e

Dato : 20-02-05 16:10

> SÅ MELD DIG FOR HEL..... UD AF DCU, DIN NAR!!
> OG LAD OS FÅ EN ORDENLIG NG HER IGEN!!!!!!!!!!!!!!

Jamen det kan jo ikke, idioten er jo ikke medlem

Fra : verner

Dato : 20-02-05 16:16

"Michael" <michael@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg ved godt jeg lovede........ meeeeen bare en komentar mere!!!!!!!!
> SÅ MELD DIG FOR HEL..... UD AF DCU, DIN NAR!!
> OG LAD OS FÅ EN ORDENLIG NG HER IGEN!!!!!!!!!!!!!!

Michael din lille hjernedøde tåbe, få en voksen til at lære dig det.

Hilsen
verner

Fra : Peter Hansenfeb04

Dato : 20-02-05 18:22

Vær så venlig ikke at slæbe "Verners indlæg herind TAK

Akupunktør, massør og billedmaler
Peter Hansen
Grønlandsparken 202 D
6715 Esbjerg N
E-Mail: peter-hansen@esenet.dk
www.akupunktur-esbjerg.dk
Tlf.: 60 60 61 62

Fra : Kim Olsen

Dato : 20-02-05 17:29

Spis Ginsing venner !! I husker da for dårligt

Det er kun 3 dage siden at "den store mission" startede.

Et stikord: Det handler om ikke at svare på mail fra en bestemt person

hilsen
Kim

P.S. Hvis man nu ikke kan nære sig (og jeg medgiver Jer at det kan være
svært) - så send svaret til manden privat.