fullscreen uden javascript - Frontpage def~
Fra : ec

Dato : 19-02-05 18:20

Hej

Jeg skal have lavet en cdrom med en autorun på som åbner en side, alt det
har jeg lavet og siden også.

Problemet er at jeg gerne vil have den til at køre i fullscreen, da det er
en præsentations cd og gerne ikke skulle have address bar, statusbar og link
på. Problemet er at Microsoft jo har lavet det lækre securety block så jeg
ikke kan få den til at køre fullscreen uden at IE spørger om det er i
orden...

Er der en måde man kan ændre det, jeg tænkte på om Frontpage har en funktion
hvor jeg kan bede min startside om at være uden disse elementer uden at
bruge javascript eller andet som bliver blokeret af securety blocken?

Håber ikke denne falder udenfor NG'en

Kasper

Fra : Alex

Dato : 21-02-05 11:31

"ec" <flindt@plugic.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> funktion hvor jeg kan bede min startside om at være uden disse elementer
> uden at bruge javascript eller andet som bliver blokeret af securety

Prøv på www.download.com eller .dk og søg på "cd menu"
Så finder du nogle prog. der kan være til hjælp.