Flere billeder.
Fra : "Trine Stubbe Teglbj~

Dato : 24-05-01 23:10

Hej Gruppe :)

   Ja så er jeg her igen med mine billeder ;) Denne gang er der kommet
billeder op af den "gamle" ( www.bruser.dk/pics/ ) og mon ikke der er en
eller anden der kan fortælle mig hvad det kælne apparat har for en farve?

/Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.

Fra : Fie & Christian

Dato : 25-05-01 08:34

Hej Trine

Jeg vil ha' flere katte!!! De er da slet ikke til at stå for de små
killinger med små "farveklatter" på ryggen.

Men hvad er der sket med morens "brystvorter" (ved ikke om de hedder det?) ?
De ser helt ødelagte og betændte ud ? (billede 10) Nu kender jeg ikke så
meget til katte-fødsler og amning osv, så det kan godt være, at de kommer
til at se sådan ud, men det må da gøre ondt? Ikke kritik (det er jeg slet
ikke autoriseret til) men bare et nysgerrigt spørgsmål)

Hilsen
Fie

Fra : Tina

Dato : 25-05-01 08:37

nej hvor er de dejlige! jeg vil ogå ha sådan en lille fyr.

ang. brystvorter sådan ser mælkefyldte brystvort nu en gang ud!

Tina

?

Fra : Fie & Christian

Dato : 25-05-01 08:47

Ok, det vidste jeg ikke. Jeg har jo kun set ikke-diegivende brystvorter før
på katte, så de så meget anerledes ud for mig

Fie

Fra : "Trine Stubbe Teglbj~

Dato : 25-05-01 09:54

In article <TWnP6.3069$Zs3.434555@news010.worldonline.dk>, "Fie &
Christian" <cbo@worldonline.dk> wrote:

      Hej Fie :)

> Jeg vil ha' flere katte!!! De er da slet ikke til at stå for de små
> killinger med små "farveklatter" på ryggen.

   Jeg glæder mig osse til de kommer hjem!

> [...]
> de kommer til at se sådan ud, men det må da gøre ondt? Ikke kritik (det
> er jeg slet ikke autoriseret til) men bare et nysgerrigt spørgsmål)

   De skal bare se sådan ud Først og fremmest så "hæver" bryster
generelt når moderen dier (Det gælder vist alle pattedyr :) og så er der
jo det ved det at killingerne vælger sig en fast dievorte og hænger ved
der... Så pelsen umiddelbart rundt om bliver jo noget filtret