Leje af erhvervslokale
Fra : Dorte Sachmann Mølle~

Dato : 19-02-05 15:42

Jeg står overfor at skulle leje et butikslokale som jeg skal bruge som
kontor og mødelokale. Jeg lejer det af den andelsforening jeg selv bor i.
Jeg lavede en aftale med bestyrelsen om at de ville udfærdige et forslag til
kontrakten, som jeg ville få til gennemlæsning. Det forslag er ikke kommet.
Men nu har jeg modtaget en færdig kontrakt fra andelsforeningens Advokat
firma, som administrerer andelsforeningen. Den er fin men jeg skal betale et
gebyr til advokaten på 3700,- Hvis jeg havde fået oplyst at jeg skulle
betale det beløb, ville jeg ikke have sagt ja til lejemålet. Jeg har ikke
skrevet under på noget, men i og med at kontrakten er lavet og de skal have
deres penge, hvem skal så betale advokaten, hvis jeg siger nej til at leje.
Dorte

Fra : Klaus

Dato : 20-02-05 00:25

"Dorte Sachmann Møller" <dorte@_FJERN_DETTE_kropssprog.com> skrev i en
meddelelse news:cv7j6j$1fl5$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> i og med at kontrakten er lavet og de skal have deres penge, hvem skal
> så betale advokaten, hvis jeg siger nej til at leje.
Den der bestiller et stykke arbejde hæfter for betalingen.

Klaus H