Tællerkode der virker !
Fra : Søren

Dato : 19-02-05 14:47

I forbindelse med indsættelse af en tællerkode er jeg kommet i besiddelse af
nogle koder, der ikke virker. Jeg vil gerne have anbefalet en tællerkode,
der er pæn og synlig. Min sidste tællerkode "gik ned" og stoppede ved 9375.
Er det muligt at få den nye tæller til at starte ved dette tal eller skal
den begynde forfra ?

M.v.h. Søren

Fra : Gukker

Dato : 19-02-05 15:52

"Søren" <olivera8887FJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>stoppede ved 9375. Er det muligt at få den nye tæller til at starte ved
>dette tal eller skal den begynde forfra ?

benyt FPs egen tæller - den kan også starte ved 9375
Gukker