Så gode venner er de
Fra : Denise

Dato : 18-02-05 22:19

Hej

Nu kan man endelig se, at Molly vores hvide 16 år gamle Brite, endelig kan
udholde Dino vores Somali.
http://shor.ter.dk/514771021.
I mere end 8 år har Dino forsøgt at indsmigre sig, man må sige han har været
vedholdende. Nu ser det endelig ud til at lykkes for ham.

Vores anden Somali, er ikke kommet længere til end at blive vasket lidt,
men han er heller ikke så forelsket som Dino

--
Hilsen Denise

Fra : Betina Rasmussen

Dato : 18-02-05 22:35

> [...]
>
> Vores anden Somali, er ikke kommet længere til end at blive vasket lidt,
> men han er heller ikke så forelsket som Dino

Hej Denise,

De er vel nok søde sammen de to. Jeg ville ønske, at mine sådan ville
putte sammen, men Tiggy vil ikke Men når der kan gå op til 8 år, så
er der da håb endnu

Jeg synes ellers ikke, at katte ligefrem er kendte for at have stor
tålmodighed. Men de kan åbenbart godt, hvis de vil.

Tillykke med de nye forhold

Med venlig hilsen
Betina Rasmussen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Denise

Dato : 18-02-05 22:47

Betina Rasmussen wrote:

> [...]
>
> Jeg synes ellers ikke, at katte ligefrem er kendte for at have stor
> tålmodighed. Men de kan åbenbart godt, hvis de vil.

Tak
Ja Dino har godt nok været tålmodig. Det er ham der altid skal være hvor hun
er, Molly er sådan set ligeglad. Heldigvis er han også meget sammen med sin
bror Blonde, og de 2 kan jo lege og slås sammen.
Jeg havde godt nok aldrig troet hun ville være sådan over for Dino, hun har
aldrig kunne lide de 2 Somali. Måske er hun blevet senil, så hun ikke kan
huske hun ikke kan lide dem Og hun opfører sig som en slags mor, han
bliver vasket ordentligt i hovedet, ørerne og i nakken af hende. Og det er
jo også tegn på, at det er hende der bestemmer herhjemme. Godt gjort af
sådan en gammel dame

--
Hilsen Denise

Fra : Betina Rasmussen

Dato : 18-02-05 23:07

> [...]
> jo også tegn på, at det er hende der bestemmer herhjemme. Godt gjort af

Ja, det er ikke godt at vide, om Molly er blevet senil. Men lad os håbe,
at hun bare er tøet lidt op på sine gamle dage.

Jeg synes sandelig også, at hun klarer det godt - sådan at være førekat
i hendes alder! Men jeg kan nu godt forstå Blonde og Dino. Jeg har sørme
også respekt for de gamle. De kan godt blive tossede, hvis de vil

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 19-02-05 01:47

In article <42165bef$0$93931$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, Denise
<reindel@*NOSPAM*c.dk> wrote:

> I mere end 8 år har Dino forsøgt at indsmigre sig, man må sige han har været
> vedholdende. Nu ser det endelig ud til at lykkes for ham.

Nåårh!
Med sådan en ihærdighed var det da næsten også synd, hvis han ikke
skulle få heldet med sig til sidst

--
Knus fra Ann R

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 19-02-05 07:20

Længe leve tålmodighed, det er så skønt når man kan se resultatet af Dinos
vedholdenhed.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Mia Warming

Dato : 19-02-05 11:05

Dejligt at se.. Vores to mislinger elsker også at sove i en klump.. Når jeg
engang har fået billederne ind på en pc og gjort dem mindre skal jeg få lagt
dem ind på profilen for de ser rigtig søde ud..

Mia