hvilken telefon? (nokia)
Fra : kings x

Dato : 18-02-05 17:26

skal til at vælge ny mobil telefon.da jeg ikke er nogen ørn til
mobiltelefoner må jeg have lidt hjælp.

det skal helst være en nokia,da jeg har haft et par stykker og er godt
tilfreds.

der skal ikke være alt for meget gejl men gerne kamera,den skal være nem og
skrive beskeder på,og skal være solid.

skal bruge den både privat og på job,så den skal kunne holde til noget.

M.V.H.

Tommy.

Fra : MOS

Dato : 18-02-05 17:49

Nokia 5100 (dog uden kamera). Skal kameraet være med, så bliver det en 5140.

/MOS

Fra : Peter

Dato : 22-02-05 22:53

"kings x" <tommyskrald@hotmail.com> wrote in

> [...]
> nem og skrive beskeder på,og skal være solid.
>
> skal bruge den både privat og på job,så den skal kunne holde til

nokia 6230 - uden tvtvl den bedste nokia pt.