Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon Ixus 40, dato
Fra : Lotte

Dato : 18-02-05 13:39

Hej

Kan det virkelig passe at man kun kan se datoen på de fremkaldte billeder
hvis jeg indstiller kameraet på "postkort"?

Jeg har kun en tysk brugervejledning, som jeg ikke er helt dus med!!!

Hilsen Lotte

Fra : Martin

Dato : 18-02-05 14:05

"Lotte" <lottejul@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Kan det virkelig passe at man kun kan se datoen på de fremkaldte billeder
> hvis jeg indstiller kameraet på "postkort"?

Ja.

Dog gemmes dato-informationen i billedfilen, så du kan selv senere sætte
dato på i et billedbehandlingsprogram inden de printes. Der findes vist nok
programmer, som kan gøre det automatisk.

> Jeg har kun en tysk brugervejledning, som jeg ikke er helt dus med!!!

Du kan finde en engelsk manual på visse internationale Canon web-sites - jeg
har hentet en på www.canon.ca. Bemærk, at Ixus 40 visse steder hedder
PowerShot SD300.

/Martin