Kagepynt, hvor?
Fra : Helle

Dato : 18-02-05 00:43

Hejsa.

Er der nogen steder på nettet hvor man kan købe kagepynt? her tænkter jeg på
ting man f.eks kan strø på en lagkage. (Skal naturligvis kunne spises). Har
engang fået en lagkage med stjerner som var strøet ud over. De var lavet af
hvid chokolade. Ganske små stjerner men rigtig sødt.
Jeg skal nemlig lave en lagkage til min kærestes fødselsdag og her ville jeg
gerne have fat i nogle stjerner, hjerter eller andre søde ting som man kan
strø på.

Nogen links på nettet hvor man kan købe det?

Mvh Helle

Fra : Nette

Dato : 18-02-05 07:33

"Helle" skrev

> Nogen links på nettet hvor man kan købe det?

Jeg ved, de har haft noget her:

http://www.kagekompagniet.dk/group.asp?group=43

Men Specialkøbmandeni KBH har også en del af den slags.

http://www.specialkoebmanden.dk/

Nu har du finkæmmet google.com, ikke?

Nette

Fra : Helle

Dato : 18-02-05 13:53

"Nette" <nettesnetpostfjerndette@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jeg ved, de har haft noget her:
>
> http://www.kagekompagniet.dk/group.asp?group=43
>
> Men Specialkøbmandeni KBH har også en del af den slags.

Tak for hjælpen og jo jeg har kigget på google

Mvh Helle