Kortoverv.. 510
Fra : Michael J Hagelquist

Dato : 17-02-05 23:25

Hej

Jeg har flere gange både læst og hørt, at TDC er forholdsvis dyre.
Jeg har kun haft TDC som udbyder og er meget godt tilfreds med det.
Men jeg vil gerne undersøge, om der er nogle udbydere, der kan tilbyde
noget tilsvarende men bare billigere.

Jeg har set, at Cybercity har et tilbud indtl 1. marts til 400 kr.
men hvad får man for det - er det nedenstående og er telefoni inkluderet,
eller kommer det oveni ?

2048/128 Kbit/s til 399 kr. pr. måned
1024/128 Kbit/s til 360 kr. pr. måned

Jeg har nedenstående hos TDC.

Bredbånd 512/128 - 359 kr. pr. måned
Telefon 119 kr. pr. måned

I alt: 478 kr. pr. måned.

Jeg går ike volddsomt op i hastighed - det er
faktisk vigtigere, at prisen bliver lavere og at
servicen / stabiliteten er god.

Det ser ud som om den central jeg er tilknyttet (Hasselager) er forberedet.

Skal jeg bare slå til hos Cybercity ?

På forhånd tak.

Venlig hilsen
Martin

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 18-02-05 11:53

Michael J Hagelquist wrote:

> Venlig hilsen
> Martin

Er det dig der skriver i dk.edb.internet.udbydere.xdsl om det samme
emne?