Partitionering, cluster size
Fra : - ZULU -

Dato : 17-02-05 22:07

Har købt mig en 160GB disk, skal bruges som primær disk. Den gamle 80 bliver
back-up disk.

Forestiller mig:
160gb disk:
Partition 1: NTFS, 20GB, windowsXP og programmer
Partition 2: NTFS, 140gb, data og skrammel

80GB disk
Partition 1:NTFS, 20 GB image af primær disk partition 1
Partition 2: NTFS, 60 GB data backup

Men hvilke cluster sizes bør anvendes (512, 1024, 2048, 4096)? og hvorfor?

--
Thanks

Zulu

To send an email, please take off your HAT before using this address:
frodkirhat@hotmail.com

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 18-02-05 00:18

- ZULU - wrote:

> Har købt mig en 160GB disk, skal bruges som primær disk. Den gamle 80

Du er i den forkerte gruppe

Fra : Jacob E.

Dato : 18-02-05 00:50

Jesper G. Poulsen wrote:

> Du er i den forkerte gruppe

Jesper, du er en af de mest aktive usenet-skribenter, og dine råd er ofte
meget brugbare og informative... men på den anden side har du det ofte med
at give halve svar. Det havde da f.eks. været en god idé at henvise manden
til den rette gruppe, nu når du alligevel gad at bruge tid på at svare ham?

Mvh Jacob

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 18-02-05 11:21

Jacob E. wrote:

> Jesper, du er en af de mest aktive usenet-skribenter, og dine råd er

Læg mærke til smiley'en, han har nemlig allerede stillet spørgsmålet i
den rigtige gruppe ...

> at henvise manden til den rette gruppe, nu når du alligevel gad at
> bruge tid på at svare ham?

Lagde du mærke til det link jeg sendte med - der er svaret og i den
rigtige gruppe...

Spar på krudtet, Jacob

Fra : Jacob E.

Dato : 18-02-05 12:39

Jesper G. Poulsen wrote:

> [...]
> den rigtige gruppe ...

> Lagde du mærke til det link jeg sendte med - der er svaret og i den

Hmmm.....! *putter Glock'en tilbage i skulderhylsteret*
Du slipper for tiltale denne gang...men jeg holder øje med dig!

Mvh Jacob