Kamp- og spillerstatestik
Fra : Jesper Davidsen

Dato : 17-02-05 20:10

Hej

Jeg repræsenterer en meget lille fodboldklub. Jeg har lavet en hjemmeside
med en simpel topscorerliste.
(http://www.veddumif.dk/fusion_pages/index.php?page_id=7)

Jeg har gennem længere tid haft planer om at udbygge denne topscorerliste
til også at omfatte andre former for kampstatestik, så som gule & røde kort,
flest spillede kampe, største sejr/nederlag osv...

Da dette er et fritidsprojekt og mine evner samtidig er ret begrænsede så
tager det meget lang tid for mig at lave et sådant script.

Jeg har i mellemtiden fundet frem til dette script:
http://www.tpl-design.com/tplsoccerstats/ Det kan præcist det jeg efterlyser
(og mere til). Problemer er bare at jeg syntes den fulde version er lidt
dyr. Findes der noget tilsvarende som er billigere eller måske endda gratis?
Der er jo ingen grund til at opfinde den dybe tallerken hvis det allerede er
lavet...

Jesper

Fra : Dan Storm

Dato : 18-02-05 10:01

I nogle tilfælde kommer man faktisk langt ved at smide en høflig mail
til udvikleren. Hvis din side ikke er kommerciel er udviklerne tit
venlige at 'udlåne' den fulde version, såfremt ens hensigt ikke er at
tjene penge på sit website.

--
Dan Storm

http://err0r.dk