FP server extension
Fra : Alex

Dato : 17-02-05 20:10

Nogen der har overskud til at forklare hvad filerne i mappen "_vti_pvt" på
webserveren bruges/konfigureres til?

Af dette kan der hurtigt læses at jeg aldrig har fået frontpage-elementer
til at virke. SKAL man uploade via frontpage før det harmonerer?

Mvh. Alex

Fra : Ukendt

Dato : 17-02-05 20:55

"Alex" <A@A.COM> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Af dette kan der hurtigt læses at jeg aldrig har fået frontpage-elementer
> til at virke. SKAL man uploade via frontpage før det harmonerer?

Du må IKKE pille ved systemmapper/-filer!!! Så ødelægges server extension
installationen. Forudsætningen for at du kan få dine interaktive elementer,
som du har bygget op i FP til at virke er, at du uploader via http - IKKE
med FTP eller på anden måde. Filer => Udgiv websted og forbind til
webhotellet med http://domænenavn. Ellers finder der ikke den rette
implementering af de interaktive elementer sted.

Alle mapper der begynder med _ er systemmapper. Den eneste mappe du må gå
ind i er _private. Her kan du lægge de filer, som andre ikke skal have
adgang til eller som søgefunktionen ikke skal finde.

mvh
Ulrik