hit counter - kun "rigtige" besøg?
Fra : Erik Pilgaard Vinthe~

Dato : 17-02-05 16:36

Hej,

Jeg har på alle mine sider en tink til "Startsiden": <a href="index.htm"> og
det betyder at hver gang en besøgende går tilbage til startside, så tæller
hit counteren én op, og det vis betyde at den faktisk tæller antal besøgte
sider og ikke antal besøgende. Er der nogen løsning på det?

vh
Erik

Fra : Morten Riis

Dato : 17-02-05 16:52

Hvis du har mulighed for at lave noget serverside brug session således at de
kun bliver talt med én gang pr. session. Ellers hvis du "kun" kører
clientside læg en cookie der fortæller at du har talt besøget op. Refresh
(forlæng) denne cookie's timeout tid for hver hit.

Includeret i øvrigt scriptet på alle dine sider da du måske får besøgende
det har gemt links direkte til en underside og derfor ikke bliver talt med
på din forside.

..: ModuLIZER :.

Fra : Erik Pilgaard Vinthe~

Dato : 18-02-05 09:53

hmmm.... jeg bruger FP 2003 og hit counteren er en <!--webbot
bot="HitCounter" ... så jeg tror ikke jeg har mulighed for at lave de tricks
du beskriver.

vh
Erik

Fra : Ukendt

Dato : 17-02-05 20:58

"Erik Pilgaard Vinther" <NOSPAM_e.p.vinther@get2net.dk> skrev i en
meddelelse news:4214b9ec$0$173$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
> tæller hit counteren én op, og det vis betyde at den faktisk tæller antal
> besøgte sider og ikke antal besøgende. Er der nogen løsning på det?

Nej, sådan virker den slags tællere. Derfor er de heller ikke besværet værd.
Find en ekstern tæller på nettet.

mvh
Ulrik

Fra : Erik Pilgaard Vinthe~

Dato : 18-02-05 09:48

> Nej, sådan virker den slags tællere. Derfor er de heller ikke besværet
> værd. Find en ekstern tæller på nettet.

Kan du anbefale en?

Skal man så "trækkes" med reklamer for at kan benytte en ekstern?

vh
Erik

Fra : Lars Holme

Dato : 18-02-05 11:54

Erik Pilgaard Vinther skriblede:

> Kan du anbefale en?
>
> Skal man så "trækkes" med reklamer for at kan benytte en ekstern?

Chart.dk er uden reklamer udover det der
står på selve counteren.

--
Mvh.
Lars Holme

Fra : Erik Pilgaard Vinthe~

Dato : 18-02-05 16:11

Har indsat Chart.dk counteren - den er bare super. tak for rådet.

vh
Erik

Fra : Ukendt

Dato : 18-02-05 16:12

"Erik Pilgaard Vinther" <NOSPAM_e.p.vinther@get2net.dk> skrev i en
meddelelse news:4215abcb$0$175$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Kan du anbefale en?
>
> Skal man så "trækkes" med reklamer for at kan benytte en ekstern?

Som regel har webhotellerne en service hvor man putter noget kode ind på sin
side og vupti. Og det er uden reklame. Prøv at spørg din udbyder.

mvh
Ulrik