Logitech Mouse MX700 / WebWheel
Fra : Trix

Dato : 17-02-05 15:34

Jeg har været ved at konfigurere en ny pc. (XP-PRO)
Fra min gamle PC har jeg sat mit trådløse Logitech tastatur og mus til.
Jeg har downloadet de sidste nye drivere: kontrolcenter version 9.79.025 +
Musedriver 9.79.

Mit problem er, at funktionen WebWheel ikke længere er tilgængelig.
(jeg prøvede først med den CD der var med mus/tastatur og herefter prøvede
jeg med opdateringen)

Nogen der ved hvad jeg evt. gør forkert.

Hilsen Torben

Fra : Thomas Kristiansen

Dato : 17-02-05 16:47

> Nogen der ved hvad jeg evt. gør forkert.

Hvis ikke du har forsøgt det, så skal du ind i selv opsætningen af musen.
Der er nok et icon nede ved uret.
Der skal du konfigurer musen.

mvh
TK

Fra : Trix

Dato : 17-02-05 20:48

"Thomas Kristiansen" <thomas.bk-spam-@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis ikke du har forsøgt det, så skal du ind i selv opsætningen af musen.
> [...]

Det har jeg forsøgt. Men valgmuligheden WebWheel er der simpelthen ikke.

Hilsen Torben

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 17-02-05 21:07

"Trix" <post@FJERNrisager-give.dk> skrev i en meddelelse

> "Thomas Kristiansen" <thomas.bk-spam-@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Det har jeg forsøgt. Men valgmuligheden WebWheel er der simpelthen ikke.
>
> Hilsen Torben

Jeg har søgt lidt på nettet og kan se, at andre har konsteret at denne
mulighed er fjernet i de nyere drivere.
Der er en der oplyser, at driver 975 var den sidste, der understøttede denne
mulighed.
Jeg har tilfældigvis denne driver og også 961 hvis det skulle være.
Dem kan jeg da godt sende til dig, hvis du vil have det.
Du kan formentlig også finde dem liggende alle mulige steder til download på
nettet, hvis du søger på filnavnet.

Kurt