Box til gamle singleplader.
Fra : Ukendt

Dato : 16-02-05 23:32

Jeg ved ikke om dette hører til her men jeg prøver.

Jeg søger nogle boxe til opbevarning af gamle singleplader.

Aldi har næsten lige det jeg søger efter men de for små.

Link her.

http://www.aldi.dk/OFFER_DK/OFFER_08/OFF18.HTM

En single er med omslag 18 X 18 cm så de boxe skal være 18.5 X 18.5
indvendigt mål.

Kim Michael Larsen

kimila snabel a mail dot dk

Fra : Søren Rohde

Dato : 17-02-05 12:47

"Kim Michael Larsen" <kimila snabel a mail dot dk> skrev i en meddelelse

> Jeg søger nogle boxe til opbevarning af gamle singleplader.

Skal der være låg på? Jeg har brug tde små klodskasser af plastic, som fås i
alle regnbuens farver, ig både supermarkeder og byggemarkeder.

Mvh. Søren

Fra : Ukendt

Dato : 17-02-05 17:53

> Skal der være låg på? Jeg har brug tde små klodskasser af plastic, som fås
> i alle regnbuens farver, ig både supermarkeder og byggemarkeder.

Der skal være låg på, ligesom dem aldi har bare lidt størrer.

Kim Michael Larsen

kimila snabel a mail dot dk

Fra : Thomas

Dato : 17-02-05 15:29

"Kim Michael Larsen" <kimila snabel a mail dot dk> wrote in message news:<4213c9de$0$147$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> Jeg ved ikke om dette hører til her men jeg prøver.
>
> Jeg søger nogle boxe til opbevarning af gamle singleplader.

Jem og Fix og andre byggemarkeder har plastickasser, der passer til formålet.

VH

Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 17-02-05 17:57

> Jem og Fix og andre byggemarkeder har plastickasser, der passer til
> formålet.

Har kikket i alle de byggemarkeder kan kan komme i tanke om, men enten er de
lige under målet eller også er de alt for store.

Har du et billed og hvis de passer til målet er der så låg på.

Kim Michael Larsen

kimila snabel a mail dot dk