Thunderbird - passwordproblemer
Fra : Torben Larsen

Dato : 16-02-05 09:49

Her lige prøvet at sætte Mozilla Thunderbird op, men får nogle problemer !!
Thunderbird importerede settings fra Outlook Express, men fandt åbenbart kun
én af mine 5 mailadresser, så jeg hakkede de 4 andre ind manuelt.
Men når den så søger efter post, så kommer den op med 'Indtast password for
konto: xxxxxxxxxx, og når jeg så taster password'et, så giver den en
bugernavn/kontonavn fejl.
Hvorfor det ?
Og det er det rigtige password, OE henter fint post med de samme parametre.
Hvad gør jeg forkert ?
Please hjælp, så jeg kan komme af med OE (og IE).

med venlig hilsen

Torben Larsen
torben-larsen@webspeed.dk

Fra : Kevin Vilhelmsen

Dato : 16-02-05 09:57

On 16/02/05 9:49, in article 42130915$0$48634$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,
"Torben Larsen" <Torben-Larsen@webspeed.dk> wrote:

> [...]
> Hvad gør jeg forkert ?
> Please hjælp, så jeg kan komme af med OE (og IE).

Jeg har de samme problemer, og problemer med opsætningen, har droppet det et
sykke tid, der er for mage huller, håber næste udgave er bedre, så jeg har
skiftet.
--
Venlig Hilsen
Kevin