Hvordan fjernes eudora headers ??
Fra : Jakob

Dato : 14-02-05 11:04

Jeg er ved at være træt af at se en masse eksta tekst linier når jeg
åbner en mail i eudora.

Det er linier som "x-spam-filter, x-mailer, x-originaing-ip, x-
originating-email etc.

Er det ikke noget med at man kan fjerne dem ved at modificere i en
eudora ini fil, men hvordan er det man skal gøre ?

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Palle Jensen

Dato : 14-02-05 16:23

Den 14 feb 2005 mumlede Jakob noget i denne stil:

> Er det ikke noget med at man kan fjerne dem ved at modificere i en
> eudora ini fil, men hvordan er det man skal gøre ?

Du skal anvnde "taboo-headers".

I Eudora.ini er der noget der hedder Taboo-headers. Her anfører du de
headers du IKKE vil se.

Se eksempelvis:

http://wso.williams.edu/~eudora/eudora-taboo-headers.html

--
Venlig hilsen / Regards
Palle Jensen

Fra : Jakob

Dato : 14-02-05 20:44

In article <Xns95FDA6C6C429EChewbacca@62.243.74.163>, palle.jensen.2005
@mail.dk says...
> eudora

Tak tak tak det var sgu lige det.

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Jakob

Dato : 15-02-05 01:16

> [...]
@mail.dk says...
> Du skal anvnde "taboo-headers".
>
> I Eudora.ini er der noget der hedder Taboo-headers. Her anfører du de

Det mærkelige er at selvom jeg undlader at skrive "t" så forsvinder
"to" feltet, og det er faktisk det eneste felt jeg gerne vil beholde....
Har du en løsning på det ?

Hygge

Jakob

Fra : Ove Kjeldgaard

Dato : 15-02-05 17:09

Jakob <no@mail.com> wrote:

>Det mærkelige er at selvom jeg undlader at skrive "t" så forsvinder
>"to" feltet, og det er faktisk det eneste felt jeg gerne vil beholde....
>Har du en løsning på det ?

Hvis jeg må bryde ind...

Først tak for at jeg undgik at finde ud af hvad for en INI opsætning der skulle
bruges her.

Mine taboo'er ser foreløbelig sådan ud:
TabooHeaders=Co,Di,Do,Im,In,Li,Me,Mi,Or,Pr,Re,Se,St,Th,X-

Og "min" Eudora viser To: headerenlinien.

Men Jakob, det er vel ikke problem med at Eudora skal være lukket mens man
manuelt retter i INI filen?

--
Med venlig hilsen, Ove Kjeldgaard, nospam AT privat DOT dk
Natur og Friluftsliv: <http://hiker.dk>

Fra : Jakob

Dato : 15-02-05 17:12

In article <ea7411lt1a82b1b407hd3laj14t8slhqoa@4ax.com>,
ReadMyEmail@The.Signature says...

> Hvis jeg må bryde ind...

Endelig :0)

> Mine taboo'er ser foreløbelig sådan ud:
> TabooHeaders=Co,Di,Do,Im,In,Li,Me,Mi,Or,Pr,Re,Se,St,Th,X-
>
> Og "min" Eudora viser To: headerenlinien.

Nej jeg har lukket programmet hver gang jeg lavede ændringer.
Men jeg har nu kopieret din tabooo header og fik så, to, from, date og
subject. Ved at tilføje d,from,s fik jeg det ønskede resultat. Aner ikke
hvorfor min egen taboo header smed "to" linien væk, havde ikke nogen
t'er i den, men nu virker det, tak for det.

Venlig hilsen

Jakob