printerproblem, hjælp?
Fra : Prosit

Dato : 15-02-05 15:10

Hej
Jeg har en ny PC med windows XP, men kan ikke få min Canon LPP660 som er
bygget til windows 95/98 til at køre i XP. Nogen der kan hjælpe?

Fra : Fynbo

Dato : 15-02-05 15:42

"Prosit" <nospam@nospam.com> skrev i en meddelelse
> Hej
> Jeg har en ny PC med windows XP, men kan ikke få min Canon LPP660 som er
> bygget til windows 95/98 til at køre i XP. Nogen der kan hjælpe?

Mener du ikke LBP660?

Prøv den til Win2000.

Fynbo

Fra : Fynbo

Dato : 15-02-05 15:46

> [...]
> Jeg har en ny PC med windows XP, men kan ikke få min Canon LPP660 som er
> bygget til windows 95/98 til at køre i XP. Nogen der kan hjælpe?

Kan du ikke finde den driver til Win2000
kan du signe up på Driversguide.com.
Det er gratis og der ligger en der skulle virke..

Fra : Fynbo

Dato : 15-02-05 15:50

> [...]
> Jeg har en ny PC med windows XP, men kan ikke få min Canon LPP660 som er
> bygget til windows 95/98 til at køre i XP. Nogen der kan hjælpe?

Har smidt driveren i dk.binaer...

Fynbo

Fra : Prosit

Dato : 15-02-05 16:20

Jo det er LBP660. Tak, jeg vil prøve med den driver.