Compact Flash kort
Fra : Steen

Dato : 14-02-05 18:58

Jeg har et Compact Flash kort (128MB) til mit digitalkamera.
Jeg har optaget en del billeder af 2 gange, men jeg kan kun se
de billeder jeg tog første gang, mens de billeder der er taget 2.
gang ikke kan ses på kortet.
Jeg kan oplyse, at jeg kan se på den fri hukommelse på kortet,
at der er blevet lagret data, men kan som sagt ikke vises.
Findes der et program, der er velegnet til at søge efter sådanne
"forsvundne billeder", eller er der andre metoder til gendannelse
af billederne

Venlig hilsen
Steen

Fra : Mads

Dato : 14-02-05 20:31

On Mon, 14 Feb 2005 18:58:28 +0100, "Steen" <steen.bramsen@dsa-net.dk>
wrote:

> [...]
>Findes der et program, der er velegnet til at søge efter sådanne
>"forsvundne billeder", eller er der andre metoder til gendannelse

Du kan prøve med GetDataBack for FAT
http://www.runtime.org/
Den er sikker at prøve med, da den ikke går ind
og ændrer noget på kortet.
Finder den nogen billeder kan den kopiere dem
over på harddisken

mvh Mads

Fra : Gevaldi

Dato : 14-02-05 20:34

Steen skriblede:
> [...]
> Findes der et program, der er velegnet til at søge efter sådanne
> "forsvundne billeder", eller er der andre metoder til gendannelse

PC INSPECTORT smart recovery som du kan
hente her:
http://www.pcinspector.de/smart_media_recovery/welcome.htm

--
/Gevaldi

Fra : Steen

Dato : 14-02-05 22:02

> PC INSPECTORT smart recovery som du kan
> hente her:
> http://www.pcinspector.de/smart_media_recovery/welcome.htm
>

> --
> /Gevaldi

Tak til jer begge 2. Jeg er nu i stand til at se alle mine
fotos.

Venlig hilsen
Steen