Andet multimedie
bentjuul 3670
duche i illustrator 8.0
Fra : Dennis Seide

Dato : 16-02-05 16:11

Hey NG

Jeg sidder lige og arbejder med noget brevpapir, og skal i baggrunden have
firmaets logo (blåt) duchet meget kraftigt ned (så der kan stå tekst ovenpå)
- hvordan gør jeg det i illustrator? Det er vel ikke nogen opacity-funktion,
somi PS?

/dennis

Fra : Morten Lind

Dato : 16-02-05 16:49

Dennis Seide <dennis@creativefactory.dk> wrote:

> [...]
> - hvordan gør jeg det i illustrator? Det er vel ikke nogen opacity-funktion,

Jo da - Window>Transparency
M.

Fra : Dennis Seide

Dato : 17-02-05 09:33

in article
1gs35av.41jwvh1sawak8N%fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com, Morten
Lind at fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com wrote on 16/02/05
16:49:

> Jo da - Window>Transparency
> M.

Hej Morten

Den findes desværre ikke i min Illustrator-version :(

/dennis

Fra : Morten Lind

Dato : 17-02-05 09:40

> [...]

> 16:49:

> Hej Morten
>
> Den findes desværre ikke i min Illustrator-version :(

Det må du s´gu´ undskylde - jeg havde ikke set, at du brugte version 8.
M.

Fra : Per Christoffersen

Dato : 22-02-05 09:30

"Dennis Seide" <dennis@creativefactory.dk> skrev i en meddelelse

> Den findes desværre ikke i min Illustrator-version :(

Hvis du giver logoet en farve fra en swatch (de små farveprøver) kan du
skrue ned for farven i Stroke/fill-paletten (Pardon my english, men jeg er
mest vant til engelske programudgaver).

/Per