Blå "frugtfarve"
Fra : Carina

Dato : 14-02-05 19:11

Hej

Er der nogen der ved hvor jeg kan købe blå farve til mad? Eller glasur, skal
det bruges til.

VH
Carina

Fra : Kristian

Dato : 14-02-05 19:23

Hey..
mener du kan købe frugtfarve i Brugsen, ved kryderierne og husblas

vh. Kristian

Fra : Carina

Dato : 14-02-05 19:33

"Kristian" <cv@mediaidea.dk> wrote in message
> Hey..
> mener du kan købe frugtfarve i Brugsen, ved kryderierne og husblas
>
> vh. Kristian

Det mener jeg også, har dog kun set det i grønt og rødt!

VH
Carina

Fra : Carina

Dato : 14-02-05 19:44

> [...]
> Hej
>
> Er der nogen der ved hvor jeg kan købe blå farve til mad? Eller glasur,

Svarer lige mig selv inden andre gør det:

Prøv at læse lidt tilbage i gruppen i emnet 'Farvede popcorn'.

Fandt blåt bolsjefarve i Panduro Hobby. Det må kunne bruges til glasur også

VH
Carina

Fra : Ukendt

Dato : 14-02-05 22:15

"Carina" <carwina@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Prøv at læse lidt tilbage i gruppen i emnet 'Farvede popcorn'.
>
> Fandt blåt bolsjefarve i Panduro Hobby. Det må kunne bruges til glasur

Yep, det kan det

- Og til alle andre levnedsmilder, man vil farve blåt.

Tina

Fra : Sune Vuorela

Dato : 14-02-05 22:18

On 2005-02-14, Carina <carwina@hotmail.com> wrote:
> Fandt blåt bolsjefarve i Panduro Hobby. Det må kunne bruges til glasur også

....men vær sparsom med den blå... sådan 5-10 mL farve kan male 20 liter
appelsinjuice blåt!

--
Sune

Fra : F.Hansen

Dato : 15-02-05 05:18

> [...]
> Hej
>
> Er der nogen der ved hvor jeg kan købe blå farve til mad? Eller glasur,

http://www.bolsjeriet.dk/public_html/bolsje.html under Vare&prisliste og
under farvestoffer.

Mvh Finn

Fra : Fatter Brik

Dato : 15-02-05 12:41

> Er der nogen der ved hvor jeg kan købe blå farve til mad? Eller glasur,
> skal det bruges til.

Blå frugtfarve, ikke bolchefarve, plejer jeg at købe hos specialkøbmanden...

http://www.specialkoebmanden.dk/indhold.html

:)

Fra : Bo Warming

Dato : 15-02-05 14:05

"Fatter Brik" <fatter@br.ik> wrote in message

> Blå frugtfarve, ikke bolchefarve, plejer jeg at købe hos
> specialkøbmanden...
>
> http://www.specialkoebmanden.dk/indhold.html

nETTO har for tiden tilbud på Bols cocktail sæt med likører med hindbær,
melon og orange smag og sidstnævnte er stærkt blå

Sidst jeg købte Pernod hang en lille flaske med samme blåbols-likør(Curacao)
ved - og det har så svag orangesmag og så intens blå farve at du kan bruge
det til alt.

Fra : Cindie Iwersen

Dato : 15-02-05 15:51

Hejsa

Jeg mener at man kan købe farven hos matas plus andre farver, men vil ikke
hænges op på det.

mvh Cindie

Fra : Inger Pedersen

Dato : 16-02-05 01:41

"Cindie Iwersen" <ciwr@aau.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg mener at man kan købe farven hos matas plus andre farver, men vil ikke
> hænges op på det.

Det kan man.

Hilsen Inger