Digitarian og ridsede DVDer
Fra : Mikl

Dato : 12-02-05 18:27

Hej

Jeg synes jeg oplever at mange af de DVDer jeg modtager fra Digitarian
er ridsede og derfor hopper or spræller når jeg sætter dem på, lige
indtil min DVD-afspiller giver op. Nu er det muligt at det er min
DVD-afspiller der er lidt kræsen hvad ridser angår, for det er
efterhånden en ældre model (5 år). Jeg vil tro at 7-8 ud af 10 er
ridsede i et omfang der generer afspilningen. I nogle tilfælde afspilles
de dog fint på min computer. Hvad er jeres erfaringer?

/Mikkel

Fra : HC

Dato : 12-02-05 18:57

Jeg modtager da også ridsede skiver fra digitarian men det er få min denon
2910 nægter af spille

Har haft over 100 film hjemme fra digitarian og tror at ca 5-6 stk ikke har
kunne afspilles pga ridser.

Mvh Hans

Fra : Kevin Vilhelmsen

Dato : 12-02-05 20:25

HC wrote:
> [...]
> 2910 nægter af spille
>
> Har haft over 100 film hjemme fra digitarian og tror at ca 5-6 stk ikke har

Jeg modtog den samme kill bill 11, 2 gange samme rids samme sted i
starten af afsnit 7, og jeg havde anmeldt problemet.! Stopper i øvrigt
med Digitarian når mit abonnement er udløbet, men ikke kun grundet
dette, jeg har siden oktober haft den samme film øverst på ønskelisten,
(Lagaan) det holder altså ikke, den har ikke haft samme efterspørgsel
hele tiden ind imellem har den også været lav.
Og så overtræder de lov om salg på nettet ved at sende en mail ud om at
abonnementet stiger og så bare hæve pengene, det skal være en aktiv
bekræftigelse fra brugerens side hvis de gør dette, man skal altså
bekræfte overfor dem at man vil fortsætte til en anden pris, det nægter
de, men forbrugerrådet mener noget andet, jeg gider bare ikke køre en sag.

--
Venlig Hilsen Kevin Vilhelmsen

Fra : JytteJ

Dato : 13-02-05 23:22

"Kevin Vilhelmsen" <skovalleen10@stofanetfjerndette.dk> skrev i en
meddelelse news:420e57f1$0$29280$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]
> har siden oktober haft den samme film øverst på ønskelisten, (Lagaan) det
> holder altså ikke, den har ikke haft samme efterspørgsel hele tiden ind

Ja den prioriterings liste er ikke en skid værd, ydermere har de film i
restordre siden sep.
Når den nu alligevel ikke kommer, kunne de jo idet mindste sige det.

> [...]
> de, men forbrugerrådet mener noget andet, jeg gider bare ikke køre en sag.

Noget af det samme oplevede jeg for nylig: i slutningen af dec. fik jeg et
prøve abn. på 99 kr. for een måned, for et ubegrænset antal film.
Et par dage efter får jeg at vide, at for 99 kr. får man nu et week-end abn.
på max. 4 film pr. md. Og samtidig meddeler de at man nu får sendt 2 film ad
gangen.

Det var fint nok indtil få dage før mit abn. udløb, så fik jeg en meddelelse
om at min kvote var opbrugt (altså 4 film, efter deres mening). På det
tidspunkt havde jeg modtaget 11 film.
Jeg meddeler dem at de tager fejl. Men får et uforskammet svar, som totalt
benægter hvad jeg fortæller dem.
Godt nok nåede jeg at se 11 film for 99 kr. men det er deres måde at gøre
tingene på jeg ikke kan lide, så nu går jeg definitivt over til nolimittv.
De gider da i det mindste gå i dialog med een.

VH.
JytteJ

Fra : kristian

Dato : 14-02-05 15:46

Jeg har saget det før og siger det gerne igen... Hold jer fra Digitarian.

Bruge Nolimits TV, jeg er bruger og ALT virker som det skal og alle de
klager som jer ser her inden finder man ikke hos Nolimits..

www.nolimitstv.dk

Mvh
Kristian

Fra : Martin [8900]

Dato : 16-02-05 18:32

"kristian" <kristiannielsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har saget det før og siger det gerne igen... Hold jer fra Digitarian.
>
> Bruge Nolimits TV, jeg er bruger og ALT virker som det skal og alle de
> klager som jer ser her inden finder man ikke hos Nolimits..

Jeg stopper også hos digitarian når min periode udløber. Oplever ikke andet
end dårlig service fra deres side efterhånden. Er gået over til nolimits.tv.

--
/ Martin Møller

My Dvd collection http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/martinboy
- Ved svar via email - fjern SPAMFILTER i emailadressen.