Trailer-surf
Fra : Lars Hoffmann

Dato : 08-02-05 15:40

Ja men så kommer der lige et par interesante:

War of the worlds, endnu en teaser:
http://www.apple.com/trailers/paramount/waroftheworlds/large_sb.html

Mr and Mrs Smith
http://www.apple.com/trailers/paramount/waroftheworlds/large_sb.html
Gang i den. Angeline Jolie vs Brad Pitt

Sahara
http://www.apple.com/trailers/paramount/waroftheworlds/large_sb.html
Matthew McConaughey og dejlige Penelope Cruz i bedste indy stil.

Cursed:
http://www.apple.com/trailers/miramax/cursed.html
En Wes craven thriller/horror/gyser ting. Det plejer jo at være
fornuftigt måde at lade sig underholde et par timer.

The Jacket

http://www.apple.com/trailers/warner_independent_pictures/the_jacket.html
Thriller - Ser spændende ud.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 08-02-05 19:52

"Lars Hoffmann" <larshoffmann@teleline.es> skrev i en meddelelse
> Ja men så kommer der lige et par interesante:
>
> War of the worlds, endnu en teaser:
> http://www.apple.com/trailers/paramount/waroftheworlds/large_sb.html

Ja det kan være lovende, er bare ikke så vild med det sidste Spielberg har
lavet, men lovende ser det ud...

> Mr and Mrs Smith
> http://www.apple.com/trailers/paramount/waroftheworlds/large_sb.html
> Gang i den. Angeline Jolie vs Brad Pitt

http://www.apple.com/trailers/fox/mrandmrssmith/ tror dette link vil være
bedre
Men jep ser sgu underholdende ud.

> Sahara
> http://www.apple.com/trailers/paramount/waroftheworlds/large_sb.html
> Matthew McConaughey og dejlige Penelope Cruz i bedste indy stil.

http://www.apple.com/trailers/paramount/sahara

Igen muligvis ret fed, bare de holder sig mere til eventyret end til action

> Cursed:
> http://www.apple.com/trailers/miramax/cursed.html
> En Wes craven thriller/horror/gyser ting. Det plejer jo at være
> fornuftigt måde at lade sig underholde et par timer.

Hmmm...Wes Craven og mig, vi fungerer bare ikke rigtig sammen, tror ikke jeg
har set en eneste Wes Craven jeg synes var over middel...

Selv om jeg godt kunne li ideen bag Draculas tilblivelse i hans Dracula
film.

Her kommer en lang liste over film jeg holder øje med:

Shark tale

Undertow

Alfie

The Machinist

The Great Challenge (AKA Sons of the Wind)

Banlieue 13

Batman begins

Adventure

Unleashed

Millenium Actress

People say I'm crazy

Eulogy

The hidden blade

Blodrøde læber

Jade Warrior

Garden State

Oasis

Dinner with an assassin

The Chronicles of Narnia

Constantine

Sahara

Sin City

The New World

Charlie and the chocolate factory

The Hitchhikers guide to the univers

Be Cool

Kingdom of Heaven

A Home at the end of the world

Around the bend

A very long engagement

Noel

Million Dollar Baby

A sound of thunder

Spanglish

The Final Cut

A love song for Bobby Love

Millions

Madagascar (anime)

Robots

Chok Dee (fransk)

Appleseed

Mvh. Brian

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 08-02-05 20:35

Brian, Rikke & Kristian wrote:

> http://www.apple.com/trailers/fox/mrandmrssmith/ tror dette link vil være
> bedre

Det var dog en exceptionelt dårlig omgang cut'n paste jeg fik udført

Fra : Peter Larsen

Dato : 08-02-05 21:04

"Brian, Rikke & Kristian" <brauner@tele2adsl.dkFJERNDETTE> wrote in message

> Her kommer en lang liste over film jeg holder øje med:
>
> Shark tale
> Alfie
> The Machinist

Er det mon ikke bedre at smutte i biffen og kigge selv end bare at nøjes
med at holder øje med dem? ;)

> Madagascar (anime)

Har du nogle links om den her film? Eneste Madagascar jeg kender til er
lavet af Dreamworks og har ret så lidt med anime at gøre :)

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 08-02-05 21:48

"Peter Larsen" <Falsk@email.dk> skrev i en meddelelse

> Er det mon ikke bedre at smutte i biffen og kigge selv end bare at nøjes
> med at holder øje med dem? ;)

Jo du har selvfølgelig ret, men kan bare ikke lige nå det hele

> Har du nogle links om den her film? Eneste Madagascar jeg kender til er
> lavet af Dreamworks og har ret så lidt med anime at gøre :)

Igen har du ret, jeg lavede bare lige en copy and paste fra min egen liste,
og der referer anime, bare til at det er animation, så der skulle nok stå
anima....

Mvh. Brian

Fra : Nick Bødker Holmberg

Dato : 08-02-05 21:46

Lars Hoffmann <larshoffmann@teleline.es> wrote:

> Ja men så kommer der lige et par interesante:
>
> War of the worlds, endnu en teaser:
> http://www.apple.com/trailers/paramount/waroftheworlds/large_sb.html

Den ser meget lovende ud. Spielberg plejer jo genrelt at lave
fantastiske film, og har jo før lavet geniale Minority Report med
Cruise. Jeg tror kun det er Star Wars jeg glæder mig mere til. Jeg håber
på der også bliver lavet en War of the Worlds som foregår i England og i
"gamle dage" som i bogen.

> Mr and Mrs Smith
> http://www.apple.com/trailers/paramount/waroftheworlds/large_sb.html
> Gang i den. Angeline Jolie vs Brad Pitt

Den er meget spændende ud. Men jeg ved ikke helt hvad jeg skal forvente.
Det lyder som om det er baseret på en tegneserie eller en bog, nogen der
ved noget?

> Sahara
> http://www.apple.com/trailers/paramount/waroftheworlds/large_sb.html
> Matthew McConaughey og dejlige Penelope Cruz i bedste indy stil.

Minder mig lidt om National Treasure. Den skal nok blive underholdende,
men heller ikke mere.

> Cursed:
> http://www.apple.com/trailers/miramax/cursed.html
> En Wes craven thriller/horror/gyser ting. Det plejer jo at være
> fornuftigt måde at lade sig underholde et par timer.

Ikke min type film!

> The Jacket
> http://www.apple.com/trailers/warner_independent_pictures/the_jacket.html
> Thriller - Ser spændende ud.

Den ser godt nok uhyggelig ud. Det bliver spændene at se hvordan Keira
Knightley klare den.

Hvad med denne
her:http://www.apple.com/trailers/newmarket/the_green_butchers.html
Den ser da spændende ud!

Ellers synes jeg en Alone in the Dark film lyder fedt, men jeg ved ikke
helt med traileren.
http://www.apple.com/trailers/lions_gate/aloneinthedark/

Sin City
http://www.apple.com/trailers/miramax/sin_city.html
Jeg kender ikke tegneserien, men den ser fed ud!

Kingdom of Heaven
http://www.apple.com/trailers/fox/kingdom_of_heaven/
Jeg elsker ridderfilm, så det skal nok bliver godt. Jeg håber at Orlando
Bloom snart spiller en anden rolle. Jeg synes det er ved at bliver for
meget.

The Pink Panther
http://www.apple.com/trailers/mgm/the_pink_panther/
Det skal nok bliver sjovt. Jeg tror Steve Martin er den helt rigtige til
den rolle.

Charlie and the Chocolate Factory
http://www.apple.com/trailers/wb/charliechocolatefactory/
Den ser så mærkelig ud, at det er fedt.

The New World
http://www.apple.com/trailers/newline/the_new_world/
Ser god ud.

Hitchhiker's Guide To The Galaxy
http://www.apple.com/trailers/touchstone/hitchhikersguidetothegalaxy/
Kender den ikke, men det lyder fedt.

XXX2
http://www.apple.com/trailers/sony_pictures/xxx-stateoftheunion/
Den første skuffede, men nr. 2 ser underholdende ud.

Batman Begins
http://www.apple.com/trailers/wb/batman_begins/tvspot/
Tilbage på sporet.

--
Nick Bødker Holmberg
nick AT ravnekrogen.dk

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 08-02-05 23:03

Nick Bødker Holmberg wrote:

> Hvad med denne
> her:http://www.apple.com/trailers/newmarket/the_green_butchers.html
> Den ser da spændende ud!

hehe, ja jeg må nok hellere få den bestilt hjem på DVD

> Ellers synes jeg en Alone in the Dark film lyder fedt, men jeg ved ikke
> helt med traileren.

Den får bare rigtig skidt omtale. Jeg var ellers vældig stor fan af spillene i
sin tid.

> Sin City
> http://www.apple.com/trailers/miramax/sin_city.html

Jeps, med alle de kendte der er med og hvis den holder stilen fra traileren
kan det da kun blive et hit.

> Det skal nok bliver sjovt. Jeg tror Steve Martin er den helt rigtige til
> den rolle.

enig (dukker mig for ikke at blive ramt af flames)

> The New World

Hov, det er første gang jeg hører om den, men traileren ser da ganske
fornuftig ud. Collin Farrel er jo altid god.

> Hitchhiker's Guide To The Galaxy
> http://www.apple.com/trailers/touchstone/hitchhikersguidetothegalaxy/
> Kender den ikke, men det lyder fedt.

Hvilken sten har du sovet under de sidste 20 år? Kan du /så/ skrubbe ned i den
nærmeste boghandel og køb Douglas Adams bøger om The Hitch Hikers Guide to the
Galaxy. Det er det sjoveste der nogensinde er skrevet. Jeg er alt for bange
for at filmen ikke når bøgerne til sokkeholderne.

> XXX2
> http://www.apple.com/trailers/sony_pictures/xxx-stateoftheunion/

Nej kan du da få den væk!

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Lars P. Fischer

Dato : 11-02-05 12:20

On Tue, 08 Feb 2005 23:03:04 +0100, Lars Hoffmann wrote:

> Nej kan du da få den væk!

Det eneste gode man kan sige er vel, at den nok ikke er dårligere end
forgængeren.

/Lars

Fra : Nick Bødker Holmberg

Dato : 11-02-05 13:16

Lars Hoffmann <lars@intercambiodvd.com> wrote:

> Den får bare rigtig skidt omtale. Jeg var ellers vældig stor fan af spillene i
> sin tid.

Me too!

> [...]
> Galaxy. Det er det sjoveste der nogensinde er skrevet. Jeg er alt for bange
> for at filmen ikke når bøgerne til sokkeholderne.

Ok, jeg skal nok få den læst.

> Nej kan du da få den væk!

Som hjernedød underholdning er den sikkert fed nok, specielt hvis man
ser den i Imperial.

--
Nick Bødker Holmberg
nick AT ravnekrogen.dk

Fra : Maria de Francis

Dato : 11-02-05 13:35

""Nick Bødker Holmberg"" <null@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Lars Hoffmann <lars@intercambiodvd.com> wrote:

Snip

> Som hjernedød underholdning er den sikkert fed nok, specielt hvis man
> ser den i Imperial.

Der er film man absolut ikke skal "tage hovedet med ind og se", men som er
ok underholdning alligevel. De film er der i virkeligheden flest af.
Jeg synes selv XXX var ok underholdning på et stort lærred, og tror også
2'ren er det. Men det bliver da aldrig en film der får mig op at
ringe....og - so what. Det er i virkeligheden interessant så underholdende
mange af de film, der får elendig kritik kan være.

Mvh Maria

Fra : Morten Bowman

Dato : 09-02-05 22:32

On Tue, 8 Feb 2005 14:40:21 +0000 (UTC), "Lars Hoffmann"
<larshoffmann@teleline.es> wrote:

>Ja men så kommer der lige et par interesante:
>
>War of the worlds, endnu en teaser:
>http://www.apple.com/trailers/paramount/waroftheworlds/large_sb.html

Ser spændende
ud!
>Mr and Mrs Smith
>http://www.apple.com/trailers/paramount/waroftheworlds/large_sb.html
>Gang i den. Angeline Jolie vs Brad Pitt

Var det ikke bedre den hed True Lies 2 ?
>Sahara
>http://www.apple.com/trailers/paramount/waroftheworlds/large_sb.html
>Matthew McConaughey og dejlige Penelope Cruz i bedste indy stil.

Tror desværre ikke den holder. Ser ud til de vil for meget.

>Cursed:
>http://www.apple.com/trailers/miramax/cursed.html
>En Wes craven thriller/horror/gyser ting. Det plejer jo at være
>fornuftigt måde at lade sig underholde et par timer.

Nå!

>The Jacket
>
>http://www.apple.com/trailers/warner_independent_pictures/the_jacket.html
>Thriller - Ser spændende ud.

Ganske interessant!

--
Morten Bowman
newssnabelabowmanpunktumdk

Fra : Maria de Francis

Dato : 11-02-05 13:55

> [...]
> En Wes craven thriller/horror/gyser ting. Det plejer jo at være
> fornuftigt måde at lade sig underholde et par timer.

Ja, der kommer flere gode film i det næste halvår. Nogle af dem kan godt
vente til en dvd udgivelse, men andre klart er til en oplevelse på det store
lærred.
Wes Cravens "Cursed", tror jeg godt jeg kan vente med at se til en aften
hjemme med gang i popcorn-makeren.

Hehe, ja links er ikke altid sådan at styre.

Mvh Maria