Den Eneste Ene
Fra : Martin Sand.

Dato : 06-02-05 15:51

Jeg kom tilfældigvis til at slå over på filem 'Den Eneste Ene' i tv i går
aftes, og det første jeg bemærkede var billedkvaliteten. Var farver/kontrast
ikke meget mørk? Sådan husker jeg slet ikke filmen fra DVD.
Og ja, jeg tjekkede indstillingerne på mit tv og kiggede self også på andre
kanaler for at sammenligne, men det var kun TV2 der var mørk...

Anyone?

--
MVH Martin

feedback (a) stofanet dk

Fra : Koeffe

Dato : 06-02-05 16:55

"Martin Sand." skrev

> [...]
farver/kontrast
> ikke meget mørk? Sådan husker jeg slet ikke filmen fra DVD.

Det var ellers noget af det første jeg lagde mærke til første gang jeg så
den på video (Kan ikke lige huske om det var på VHS eler DVD).

--
Koeffe

Fra : Jørgen Carlsen

Dato : 06-02-05 23:33

"Martin Sand." <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
andre
> kanaler for at sammenligne, men det var kun TV2 der var mørk...

Da jeg i sin tid købte DVD'en var det en stor skuffelse, at billederne var
så mørke og
kontrastfulde. ØV
JC

Fra : Martin Sand.

Dato : 07-02-05 14:12

Jørgen Carlsen wrote:
> Da jeg i sin tid købte DVD'en var det en stor skuffelse, at
> billederne var så mørke og
> kontrastfulde. ØV

Okay, jeg husker åbenbart forkert mht. DVD'en... ja øv. Trist at en god film
bliver ødelagt pga. det.
Er det et generelt problem? Havde biograf-versionen også elendige billeder?

--
MVH Martin

feedback (a) stofanet dk

Fra : Jørgen Carlsen

Dato : 07-02-05 22:51

> [...]
film
> bliver ødelagt pga. det.
> Er det et generelt problem? Havde biograf-versionen også elendige

Nej. Jeg har kørt filmen i biografen et par gange (forskellige kopier),
og de var ingenlunde mørke, og med for megen kontrast.
JC

Fra : Martin Sand.

Dato : 09-02-05 15:52

Jørgen Carlsen wrote:
> Nej. Jeg har kørt filmen i biografen et par gange (forskellige
> kopier), og de var ingenlunde mørke, og med for megen kontrast.

Ok tak. Så fik vi det på plads

--
MVH Martin

feedback (a) stofanet dk

Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 10-02-05 06:03

Martin Sand. wrote:

> Ok tak. Så fik vi det på plads

Men hvilket medium bruger TV2 mon til at fremvise film fra? De bruger
vel ikke bare en kurant dvd fra nærmeste forhandler?

Mikkel