kung fu
Fra : Keldo

Dato : 04-02-05 13:42

hvis du, som jeg er/har været glad for asiatiske kungfu film - så check
denne trailer. http://www.apple.com/trailers/sony/kung_fu_hustle.html

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 04-02-05 13:47

On Fri, 4 Feb 2005 13:42:26 +0100, "Keldo" <keldoxxx@hotmail.com>
wrote:

>hvis du, som jeg er/har været glad for asiatiske kungfu film - så check
>denne trailer. http://www.apple.com/trailers/sony/kung_fu_hustle.html

Jeg tror den har været oppe at vende i gruppen før. Stephen Chows
sidste film "SHAOLIN SOCCER" var meget sjov så jeg ser frem til den.

--
Now Playing:
Jeff Mills - Step To Enchantment (Nirvana)

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 04-02-05 14:07

"Keldo" <keldoxxx@hotmail.com> wrote in message

> hvis du, som jeg er/har været glad for asiatiske kungfu film - så check
> denne trailer. http://www.apple.com/trailers/sony/kung_fu_hustle.html

Jep, denne trailer:
http://www.sonypictures.com/intl/cn/kungfuhustle/site/index_en.php er
dog IMHO federe.
I denne måden udkommer den på DVD i hong-kong og der er en limited
edition package med alt muligt skrammel som jeg gerne vil have fat i.
Jeg har fundet den til ca 55€ hos www.layoyo.com (inkl. fragt), men jeg
har aldrig handlet der. Nogen der kan anbefale et billigere sted?

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Erik

Dato : 04-02-05 18:44

Lars Hoffmann wrote:
> Jeg har fundet den til ca 55€ hos www.layoyo.com (inkl. fragt), men jeg
> har aldrig handlet der. Nogen der kan anbefale et billigere sted?

Jeg tjekkede lige om cd-wow havde den, men det havde de underligt nok ikke.
De plejer da ellers altid at have de nye reg.3 film.

--
Erik

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 04-02-05 20:11

Erik wrote:

> Jeg tjekkede lige om cd-wow havde den, men det havde de underligt nok ikke.
> De plejer da ellers altid at have de nye reg.3 film.

De har den nogle gange - jeg syntes den dukker op hver anden dag på deres
side, men jeg har ikke set den i Limited edition udgaven.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Erik

Dato : 04-02-05 20:05

Lars Hoffmann wrote:

> De har den nogle gange - jeg syntes den dukker op hver anden dag på
> deres side, men jeg har ikke set den i Limited edition udgaven.

Ja cd-wow er lidt mystisk lige for tiden.
Deres søge funktion virker heller ikke helt som den skal.

--
Erik

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 04-02-05 20:20

Erik wrote:

> Ja cd-wow er lidt mystisk lige for tiden.
> Deres søge funktion virker heller ikke helt som den skal.

Ja den virker mildest talt fantastisk ringe. Det virker bedre at finde filmen
vi www.dvdbargain.com, deres søgning er noget mere stabil. Desuden er der jo
også en eller anden (host host) der har været så fiffig at lave et sherlock
plugin til mozilla så man kan søge direkte i dvdbargain fra mozilla browsere
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Erik

Dato : 04-02-05 23:18

Lars Hoffmann wrote:
> Desuden er der jo også en eller anden (host host) der har været så
> fiffig at lave et sherlock plugin til mozilla så man kan søge direkte i
> dvdbargain fra mozilla browsere

Hermed installeret

--
Erik

Fra : Asian movies

Dato : 04-02-05 21:30

der har været lidt vrøvl med release datoen af kung fu hustler og indholdet
af limited edition udgaven, det sidste jeg dog har hørt er at d 22/2 ligger
fast
dog er der fjerne en del ting som skulle medfølge i limited edition udgaven

det er de sidste rygter jeg har hørt

Rene