dvd udgivelse ?
Fra : MVN

Dato : 02-02-05 13:56

jeg så at de nu har the village på dvd.... jeg synes næsten lige den har
været i biografen !?!

er der en side hvor man kan sige en ca. dato for udgivelse af dvd i danmark
?

Fra : Kim Kornum

Dato : 02-02-05 14:30

Officielt, så ved de vist kun ca. 2 måneder frem hvad der udkommer på DVD
hvornår. De holder kortene tæt til kroppen, for at holde folk i bio. Folk
ville jo ikke gå i biografen hvis de kunne leje filmen måneden efter vel?
Men se kommende film her: http://www.he-videotraileren.dk/nyeste.htm

Mvh. Kim, DVD Empire (QXL)
http://auktioner.qxl.dk/DVDEMPIRE

Fra : MVN

Dato : 02-02-05 14:49

"Kim Kornum" <kim.kornum@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ville jo ikke gå i biografen hvis de kunne leje filmen måneden efter vel?

er det en side du selv har lavet ??

jeg ved godt der står opdateret 2 februar,men bliver den opdatret tit ?

Fra : Kim Kornum

Dato : 02-02-05 23:26

Hejsa.
Nje, det er et branceblad for videobranchen, og bladet udkommer hver 2.
måned, og tror nok også at siden bliver opdateret der. Ergo kan du altså
altid være 2 måneder på forkant

Fra : MVN

Dato : 03-02-05 07:14

> [...]
> Nje, det er et branceblad for videobranchen, og bladet udkommer hver 2.
> måned, og tror nok også at siden bliver opdateret der. Ergo kan du altså

ok.... tak for det