Lyd knas i LOTR ROTK extended dvd2 ?
Fra : Skirk

Dato : 01-02-05 18:31

Hej

Er det kun mig eller er der lidt lyd knas nogle høje smæld på dvd2 lige
inden Frodo smider ringen i og lige efter ?

På min dvd2 kommer der et højt knas 2 til 3 gange samme sted.

Det er tale om LOTR ROFT Extended version reg2

Mvh

Skirk

Fra : Kong Kent

Dato : 01-02-05 20:16

> Er det kun mig eller er der lidt lyd knas nogle høje smæld på dvd2 lige
> inden Frodo smider ringen i og lige efter ?

På min "LOTR:ROTK Ext.Ed." Reg2 smider Frodo slet ikke ringen "i" nogen
steder. Det er Gollum der falder ud over kanten med ringen i hånden...

> På min dvd2 kommer der et højt knas 2 til 3 gange samme sted.
>
> Det er tale om LOTR ROFT Extended version reg2

Okay. Vær lidt mere specifik og smid chapter nummer og præcis
minut/sekund på selve begivenheden/erne, og jeg skal nok tjekke min
version, som er den samme.

Mener dog ikke jeg havde nogen problemer med lydsporet, men jeg har også
kun hørt DTS6.1ES-sporet, og ikke DD5.1.

mvh

Kent.

Fra : Brian

Dato : 01-02-05 23:32

Hejsa

Skirk skrev:
> Hej
>
> Er det kun mig eller er der lidt lyd knas nogle høje smæld på dvd2
> lige inden Frodo smider ringen i og lige efter ?

Hvad skete der med spoiler advarslen ?

/Brian

Fra : M. Jensen

Dato : 02-02-05 12:28

"Brian" <briank@besked.com> wrote in message

> Hvad skete der med spoiler advarslen ?

Der kan da ikke findes en filmelsker med respekt for sig selv som endnu ikke
har set LOTR:3 ?

Fra : Alberich

Dato : 02-02-05 12:43

M. Jensen wrote:
> "Brian" <briank@besked.com> wrote in message

> Der kan da ikke findes en filmelsker med respekt for sig selv som endnu ikke
> har set LOTR:3 ?

Men der kan være et par stykker der ikke længere var vågen ved
pågældende scene ;)

Fra : Morten DH

Dato : 02-02-05 16:52

"M. Jensen" <jen@jenspamjen.com> skrev i en meddelelse
> Der kan da ikke findes en filmelsker med respekt for sig selv som endnu
> ikke har set LOTR:3 ?

Øh jo, jeg er da både filmelsker og har (stor) respekt for mig selv... og
jeg har ikke set nogen af dem endnu