Hvornår fanden kommer "Team America" til V~
Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 29-01-05 12:56

Åbenbart vises den kun i Aalborg, Århus og Kbh. Kommer den ikke til andre
biografer? Hvis ikke er det da godt nok for ringe!

Fra : kai sølvgaard hansen

Dato : 29-01-05 13:58

Tjah, du må jo klage til din lokale biograf så, det hjælper jo ikke at
brokke dig til os hehe

Fra : Jonas Gaarde

Dato : 29-01-05 14:57

"Søren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> skrev i en meddelelse
> Åbenbart vises den kun i Aalborg, Århus og Kbh. Kommer den ikke til andre
> biografer? Hvis ikke er det da godt nok for ringe!

Tja, ifølge http://www.fotoramaviborg.dk/ er der tilsyneladende ingen planer
om at vise den. Du må ned og slå i bordet, så lover jeg at gøre det samme!
Jeg gad sgu' godt se den, især efter Troldspejlet's omtale!
--
Jonas

My DVD's: http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Jonasgaarde

Fra : Jesper

Dato : 29-01-05 15:13

Søren Kjeldsen <lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> wrote:

> Åbenbart vises den kun i Aalborg, Århus og Kbh. Kommer den ikke til andre
> biografer? Hvis ikke er det da godt nok for ringe!

Hvis man har en internet bredbåndsforbindelse i viborg, så kunne man
komme til at tage sagen i egen hånd.

Man kunne jo f.eks. starte med at søge på "team america" torrent på
google.
--
Lystfiskeri er en fiskesnøre med en torsk i begge ender...
DVD Collection:

Fra : Mr. Sejersen

Dato : 30-01-05 12:23

spambuster@users.toughguy.net (Jesper) wrote in

> Hvis man har en internet bredbåndsforbindelse i viborg, så kunne man
> komme til at tage sagen i egen hånd.
>
> Man kunne jo f.eks. starte med at søge på "team america" torrent på
> google.

Eller bare have forbindelse til en premium newsprovider og hente DVD'en
ned i en af alt.binaries.dvd grupperne.
En DVD Screener siges at skulle have været uppet der et par gange
efter hånden.

Fra : Jan Pedersen

Dato : 29-01-05 17:06

Søren Kjeldsen wrote:
:: Åbenbart vises den kun i Aalborg, Århus og Kbh. Kommer den ikke til
:: andre biografer? Hvis ikke er det da godt nok for ringe!

Håber for dig du får den at se.... den er hammer sjov første gang

--
Jan Pedersen
cuk@cuk.dk

Fra : Sp@cey

Dato : 30-01-05 12:03

"Jan Pedersen" <cuk@cuk.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> :: andre biografer? Hvis ikke er det da godt nok for ringe!
>
> Håber for dig du får den at se.... den er hammer sjov første gang

Ja anden gang er det noklidt en flad fornemmelse....

Kenneth

Fra : Tenzel Kim

Dato : 30-01-05 12:16

Sp@cey wrote:
> Ja anden gang er det noklidt en flad fornemmelse....

Det er nu værre tredie gang :)

Tenz.

Fra : Sp@cey

Dato : 04-02-05 08:45

"Tenzel Kim" <tenzel_kim@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det er nu værre tredie gang :)

Så mange gange kunne jeg ikke finde på at sætte den på...
Godt jeg ikke selv havde betalt....
Kenneth

Fra : Morten DH

Dato : 29-01-05 20:03

"Søren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> skrev i en meddelelse
> Åbenbart vises den kun i Aalborg, Århus og Kbh. Kommer den ikke til andre
> biografer? Hvis ikke er det da godt nok for ringe!

Den kommer den 29. marts på DVD i R1 - måske er det nemmere end at overtale
en provinsbiograf til at vise den

Fra : Morten Nielsen

Dato : 30-01-05 21:14

"Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
meddelelse

> Den kommer den 29. marts på DVD i R1 - måske er det nemmere end at

Nu vil jeg ikke ligefrem betegne Fotorama Viborg som en "provinsbiograf"...

Fra : Jonas Gaarde

Dato : 31-01-05 20:57

"Morten Nielsen" <denmark_mn@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> andre

> overtale
>>
> Nu vil jeg ikke ligefrem betegne Fotorama Viborg som en

Tja, det forekommer også mig at være noget Kjøwenhavner-agtigt at kalde den
"en provinsbiograf" alene af den grund at den er en biograf som ligger i
provinsen.
Fotorama er splinterny og yderst veludstyret. Bygget fra grunden som
THX-biograf med 4 utroligt gode og velfungerende THX-sale, som let kan måle
sig med 90% af salene i hovedstaden. Jeg har personligt haft bedre
filmoplevelser her (rent teknisk) end i nogen anden biograf i landet.
Så kom ikke her, din skide sjællænder