Spielbergs "TAKEN"
Fra : Cifly

Dato : 28-01-05 17:44

Overvejer om det vil være investeringen værd, at købe serien Taken.

Hvad er jeres oplevelse af den?

Cifly

--
~~~~~~~~
Fjern "FJERN" i mail-adr. ved svar.

Fra : Klaus G.

Dato : 28-01-05 17:59

> Overvejer om det vil være investeringen værd, at købe serien Taken.
>
> Hvad er jeres oplevelse af den?

Den er ok. Men synes godt nok at den trækker i langdrag.

Jeg synes ikke den er pengene værd at købe. Men det er en serie som skal ses
dog :) Lidt et dilemma :)

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Mads

Dato : 28-01-05 18:46

On Fri, 28 Jan 2005 17:44:29 +0100, "Cifly"
<claussFJERN@postkasse.net> wrote:

>Overvejer om det vil være investeringen værd, at købe serien Taken.
>
>Hvad er jeres oplevelse af den?

Rigtig god historie, men nok ikke en jeg gider købe for at
se den mere end den ene gang. Hvorfor ikke bare leje
den hos Blockbuster istedet ? Den havner vel snart
imellem de lidt billigere film og så kan du nappe hele
seiren i en uge for 75 kr

mvh Mads

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 28-01-05 23:02

On Fri, 28 Jan 2005 17:44:29 +0100, "Cifly"
<claussFJERN@postkasse.net> wrote:

>Overvejer om det vil være investeringen værd, at købe serien Taken.
>
>Hvad er jeres oplevelse af den?

Hammergod underholdning, lige indtil slutningen, som jeg oplevede som
et antiklimaks. Men pyt. Man er godt underholdt i mange timer.

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : Mogens L

Dato : 29-01-05 01:49

For dem der bor i Kbh. området, så sælger TP-musik den for den ringe pris af
200 kr.

Har købt den, men endnu ikke fået set.

Mogens L

"live long and prosper"

Fra : Brian P

Dato : 29-01-05 02:34

"Cifly" <claussFJERN@postkasse.net> skrev i en meddelelse
> Overvejer om det vil være investeringen værd, at købe serien Taken.
>
> Hvad er jeres oplevelse af den?

Narrefisse..

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 29-01-05 14:20

On Sat, 29 Jan 2005 02:34:24 +0100, "Brian P" <kanalFJERN@klog.dk>
wrote:

>"Cifly" <claussFJERN@postkasse.net> skrev i en meddelelse

>Narrefisse..

Ja, men først til sidst, da den med spænding forventede gode
forklaring udeblev.

Men ikke desto mindre god underholdning undervejs.

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : Brian P

Dato : 29-01-05 17:34

"Niels Søndergaard" <ns@post.cybercitypunktumdk> skrev i en meddelelse

> Ja, men først til sidst, da den med spænding forventede gode
> forklaring udeblev.
>
> Men ikke desto mindre god underholdning undervejs.

Narrefisse INDTIL den med spænding forventede gode slutning udebliver...

Fra : Kristian

Dato : 29-01-05 17:54

Har den været vist på et af de landsdækkende kanaler - og jeg har sovet -
eller har i alle set den på DVD?

Kristian

Fra : Mads

Dato : 29-01-05 21:39

On Sat, 29 Jan 2005 17:54:07 +0100, "Kristian" <kboge1@hotmail.com>
wrote:

>Har den været vist på et af de landsdækkende kanaler - og jeg har sovet -
>eller har i alle set den på DVD?

DVD

Blockbuster fik den for et halvt år siden.

mvh Mads

Fra : Kasper Møller

Dato : 30-01-05 10:36

Cifly wrote:
> Overvejer om det vil være investeringen værd, at købe serien Taken.
>
> Hvad er jeres oplevelse af den?

Jeg fik den for 150 kr. hos Axelmusic, så det var da godt at få den billigt.
God pris, når man tænker på, at man får en miniserie på 10 afsnit.

Únderholdningsværdien er så en anden ting. Man kan godt mærke at Spielberg
præsenterer og ikke INSTRUERE serien. Skuespillet er ret middelmådigt og
handlingen har det med gentagne gange at have potentiale blot for at falde
til jorden igen.

Der er (eller der var i hvert fald for mig) selvfølgelig spændingen om at
finde ud af hvad "forklaringen" var i denne ufo-historie, men så heller ikke
mere.

Hvis vi skal være lidt nørdet (og det skal vi jo), så er de special effects
heller ikke meget at råbe hurra for. Det virker som om at de godt kunne have
haft behov for et større budget.

Det er bestemt ikke en af de serier, som du køber til 500 kr. som "must
have", men kan du finde den billigt et sted, så er den da meget sjov til
lidt tidsfordriv og en omgang tømmermænd

Fra : Cifly

Dato : 31-01-05 13:55

"Kasper Møller" <kbmpost[nospamforme]@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
| have", men kan du finde den billigt et sted, så er den da meget sjov til
| lidt tidsfordriv og en omgang tømmermænd

Så har i bekræftet mine anelser, der har afholdt mig fra den i ½ år. Jeg
gider ikke bruge meget tid, på middelmådig underholdning. Og når så mange,
også bekendte, melder ud at det er en gennemsnitlig oplevelse, er det nok
ikke engang værd at leje den hos BB.

Takker for jeres fyldestgørende tilbagemeldinger.

Cifly

Fra : Peter B. Juul

Dato : 01-02-05 12:06

"Cifly" <claussFJERN@postkasse.net> writes:

> Overvejer om det vil være investeringen værd, at købe serien Taken.
>
> Hvad er jeres oplevelse af den?

Jeg købte den vist for 150 kr. hos Axel Music. DET er den helt klart
værd.

--
Peter B. Juul, o.-.o "I'm not ignoring any facts.
The RockBear. ((^)) I'm simply ignoring you.

Fra : Lars P. Fischer

Dato : 02-02-05 13:21

On Fri, 28 Jan 2005 17:44:29 +0100, Cifly wrote:

> Overvejer om det vil være investeringen værd, at købe serien Taken.

Jeg følte mig godt underholdt. Det er ikke stor kunst, men det er fin
underholdning. Historien er sine stedet lidt tynd, men den klarer sig
igennem, og den giver sinde steder plads til nogen fine beskrivelser af
USA-miljøer, der ellers ikke ses på film - f.eks. atomkrigsangsten i
50'erne, Roswell-hysteriet, UFO-mytomaner, etc. Jeg hyggede mig alt i alt
godt med serien.

Bemærk at det er en Spielberg produktion - det er ikke ham der instruerer.
Hans hånd opleves vel mest i, at serien generelt er omhyggelig med sine
detaljer, f.eks. i miljø-beskrivelser.

Den står som "favorit" i min lokale Blockbuster, så du kan nuppe alle 10
afsnit for 75 kr.

/Lars