Kattereklame i TV
Fra : Denise

Dato : 15-02-05 09:21

Hej gruppe

Fik I set reklamen fra Inges Kattehjem på TV, ellers se den her
www.katteansvar.dk
Jeg synes den er rigtig god og et godt initiativ

--
Hilsen Denise

Fra : Betina Rasmussen

Dato : 15-02-05 10:03

> [...]
> www.katteansvar.dk
> Jeg synes den er rigtig god og et godt initiativ

Hej Denise,

Jeg så den desværre ikke i TV. Men jeg har set begge reklamerne på
nettet (efter at have set dit indlæg andetsteds (har desværre ikke
kunnet komme herind i nogle dage

Jeg synes også, at det er en vældig god idé at prøve at oplyse folk lidt
om, at katte ikke er hverken affald eller noget, man bare kan aflive
fordi man ikke gider at have dem.

Folk har godt af at blive rusket lidt op i engang imellem Jeg synes
også, at det er fint nok, at reklamerne er lidt "grove".

Med venlig hilsen
Betina Rasmussen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Denise

Dato : 15-02-05 13:29

"Betina Rasmussen" <rasmussenKATTE@BAKKEc.dk> wrote in message
> Jeg så den desværre ikke i TV. Men jeg har set begge reklamerne på
> nettet (efter at have set dit indlæg andetsteds (har desværre ikke
> kunnet komme herind i nogle dage

Hej Betina
Kan du ikke læse nyhedsgruppen via Outlook Express som mange af os andre, så
er du ikke afhængig om hjemmesiden kører eller ej ?

--
Hilsen Denise

Fra : Betina Rasmussen

Dato : 15-02-05 14:18

> [...]
> Kan du ikke læse nyhedsgruppen via Outlook Express som mange af os andre, så
> er du ikke afhængig om hjemmesiden kører eller ej ?

Øøøhm nej, det ved jeg ikke, hvordan man gør? Kan jeg læse det et eller
andet sted? Det ville da være dejligt

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 15-02-05 16:35

Betina Rasmussen <rasmussenKATTE@BAKKEc.dk> writes:

> Hej Denise,
>
> Øøøhm nej, det ved jeg ikke, hvordan man gør? Kan jeg læse det et eller
> andet sted? Det ville da være dejligt

Ja masser af steder, men hvem har du som internetudbyder ??

> Med venlig hilsen
> Betina Rasmussen
> - Tøm kattebakken ved privat svar

--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin

Fra : Betina Rasmussen

Dato : 15-02-05 16:51

> Henrik Pedersen skrev:
> Ja masser af steder, men hvem har du som internetudbyder ??

Hej Henrik,

Det er TDC.

Fra : Denise

Dato : 15-02-05 17:24

Betina Rasmussen wrote:

> Hej Denise,
>
> Øøøhm nej, det ved jeg ikke, hvordan man gør? Kan jeg læse det et
> eller andet sted? Det ville da være dejligt

Hej Betina
Undskyld, der kom lige noget arbejde i vejen, det er godt gjort

Jeg fandt en
http://www.huminf.aau.dk/hi9911/Vejledning/weboenrsetup.htm

Jeg ved ikke om du kan bruge den, umiddelbart ser det ok ud. Men ellers prøv
andre ved at finde på Google, under vejledning i opsætning af nyhedsgruppe.

Nyhedsservere jeg kender (NNTP servere) news2.tele.dk eller sunsite.dk. Jeg
har begge sat op her.

Og gruppen er jo dk.fritid.dyr.kat

Ellers skriv igen, jeg er ikke en ørn til det, men ellers er der måske andre
hvis jeg ikke kan

--
Hilsen Denise

Fra : Kate

Dato : 15-02-05 19:06

"Denise" <reindel@*NOSPAM*c.dk> wrote in

> Nyhedsservere jeg kender (NNTP servere) news2.tele.dk eller
> sunsite.dk. Jeg har begge sat op her.

Istedet for news2 vil jeg anbefale dtext.tele.dk den er hurtigere og
som regel mere stabil. news2 har binære grupper hvilket gør den ret
tung at danse med indimellem. På dtext kan man ikke finde binært, men
stort set alt andet

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Denise

Dato : 15-02-05 21:16

Kate wrote:
> [...]
> som regel mere stabil. news2 har binære grupper hvilket gør den ret
> tung at danse med indimellem. På dtext kan man ikke finde binært, men

Hmm, jeg tror egentlig jeg har brugt den før, måske var det fordi jeg nogle
gange skulle bruge de binære, jeg kan ikke huske det.
Hvordan går det deroppe på landet, hygger I jer og er I faldet helt til ?

--
Hilsen Denise

Fra : Kate

Dato : 15-02-05 21:48

> Hvordan går det deroppe på landet, hygger I jer og er I faldet
> helt til ?

Ja, her er bare dejligt Godt nok var mandag morgen slem at køre
ind, jeg arbejder jo i Brønshøj, men bare det at komme hjem til ro og
ingen trafik er det hele værd. Og nu har jeg fået huset til at blive et
hjem, nu nusser jeg bare rundt med detaljerne

Fra : Denise

Dato : 15-02-05 21:55

Kate wrote:
> [...]
> ingen trafik er det hele værd. Og nu har jeg fået huset til at blive
> et hjem, nu nusser jeg bare rundt med detaljerne

Det er da bare skønt det går godt. Ja det må have været en sej mandag morgen

Vi må se til sommer at få lavet besøg hos dig af folk her fra Brøndby og
Rødovre f.eks.

--
Hilsen Denise

Fra : Ragna

Dato : 15-02-05 18:06

Betina skrev:
Øøøhm nej, det ved jeg ikke, hvordan man gør? Kan jeg læse det et eller
andet sted? Det ville da være dejligt

Hej Betina!

Der er en god vejledning her:
http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?dogtag=tdco_ss_int_news_opsaetning

--
Venlig hilsen, Ragna

Fra : Ukendt

Dato : 15-02-05 19:56

"Betina Rasmussen" <rasmussenKATTE@BAKKEc.dk> skrev i en meddelelse

> Øøøhm nej, det ved jeg ikke, hvordan man gør? Kan jeg læse det et eller
> andet sted? Det ville da være dejligt

Hej Betina !

Vi har lavet en lille vejledning her:

http://tjekmig.dk/Tip/nyhedsgrupperne.php

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Tilmeld din hund på:
http://tjekmig.dk/hotornot/

Fra : Betina Rasmussen

Dato : 15-02-05 20:41

Hej alle jer, der har skrevet til mig om nyhedsgruppe og Outlook,

Jeg har nu fået det sat rigtigt op - eller rettere, gemalen har
Mange, mange tak for hjælpen. Så er jeg fri for at gå og ærge mig, når
jeg ikke kan komme herind. Jeg kunne jo risikere at få abstinenser

Dejligt med al den hjælp.

Fra : Denise

Dato : 15-02-05 21:02

Betina Rasmussen wrote:
> [...]
> Mange, mange tak for hjælpen. Så er jeg fri for at gå og ærge mig, når
> jeg ikke kan komme herind. Jeg kunne jo risikere at få abstinenser

Fint, nu mangler vi bare at se, om det nu også virker for dig

--
Hilsen Denise

Fra : Betina

Dato : 15-02-05 21:17

"Denise" <reindel@*NOSPAM*c.dk> wrote in message

> Fint, nu mangler vi bare at se, om det nu også virker for dig

Hej Denise, nu prøver jeg lige at sende dette svar fra Outlook. Så får vi
se, om det virker

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 15-02-05 21:18

"Betina" <tiggykira@hotmail.com> wrote in message

> Hej Denise, nu prøver jeg lige at sende dette svar fra Outlook. Så får vi
> se, om det virker

Hej Betina.

Det gør det ikke.
Aj driller bare, det kører fint.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Betina Rasmussen

Dato : 15-02-05 21:36

> Aragorn Elessar skrev:
>
> Hej Betina.
>
> Det gør det ikke.
> Aj driller bare, det kører fint.

Nu ikke næbet
Jeg kan dog selv se, at mit brugernavn bare er blevet til Betina, og
ikke Betina Rasmussen, som det plejer at være. Det vil jeg straks skælde
gemalen ud for...så bliver jeg bare såååå populær

Fra : Denise

Dato : 15-02-05 21:57

Betina wrote:

> Hej Denise, nu prøver jeg lige at sende dette svar fra Outlook. Så
> får vi se, om det virker

Det virker fint, nu mangler du måske bare at sætte en signatur op, som du så
kan sætte fast på

Hilsen Denise

Fra : Helle

Dato : 15-02-05 10:32

"Denise" <Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> www.katteansvar.dk
> Jeg synes den er rigtig god og et godt initiativ

Hejsa.

Ja jeg så den i går - super godt og rigtig godt ini'tiv

Mvh Helle

Fra : Lene Hansen

Dato : 15-02-05 10:51

Ja, jeg så den også og det er rigtig godt at der bliver sat fokus på dette
problem.

Det gør så forbandet ondt at tænke på at så mange katte stadig udsættes for
sådan en skæbne.

Lene Hansen