Drilagtig mus
Fra : K. Larsen

Dato : 14-02-05 15:52

Hej gruppe

Jeg har netop fået mig en Logitech cordless optical click mouse. Imod
sætning til min gamle mus, så "aktivere" den de vinduer som den kører
henover med cursoren. Det er ved at drive mig til vanvid, men jeg kan ikke
umiddelbart finde stedet hvor det kan slås fra !

Nogen hjælp ?

Kim

Fra : Anders Lund

Dato : 14-02-05 20:09

K. Larsen wrote:
> [...]
> henover med cursoren. Det er ved at drive mig til vanvid, men jeg kan ikke
> umiddelbart finde stedet hvor det kan slås fra !

Man kan i TweakUI aktivere en funktion som - så vidt jeg husker hedder
noget med X-mouse? Prøv at kigge der.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk
I have plenty of Gmail invites - just ask!

Fra : K. Larsen

Dato : 14-02-05 22:47

KANON !!!!

Tak Anders Lund. Det har virkeligt irriteret mig !

Må dine dage og nætter, fremover være fyldt med glade tanker og søde drømme

Kim

Fra : Anders K. Jacobsen

Dato : 15-02-05 23:32

> Må dine dage og nætter, fremover være fyldt med glade tanker og søde
> drømme

Om Anders L? ;)

Anders J

Fra : Anders Lund

Dato : 16-02-05 08:08

Anders K. Jacobsen wrote:

> Om Anders L? ;)

Skal jeg drømme om mig selv? Jo, man er vel ofte selv med i sine egne
drømme.

> Anders J

Copy-Cat

Fra : Anders K. Jacobsen

Dato : 16-02-05 23:35

> Skal jeg drømme om mig selv? Jo, man er vel ofte selv med i sine egne
> drømme.

Hmm kan godt se min ustyrlig morsomhed falder lidt til jorden når jeg ikke
kan læse...;)

Fra : Anders Lund

Dato : 17-02-05 04:31

Anders K. Jacobsen wrote:

> Hmm kan godt se min ustyrlig morsomhed falder lidt til jorden når jeg ikke
> kan læse...;)

Muhahahhahahhahaha! :D