Klageinstans for webhoteller
Fra : John Doe

Dato : 10-02-05 16:15

Hejsa
Er der en herinde, der kan fortælle mig, til hvem man henvender sig til,
såfremt man ønsker at indbringe en klage over et webhotel-firma ?
Hvad hedder den instans ? Vel næppe dk-hostmaster.
/mvh.
John

Fra : Holst

Dato : 10-02-05 16:25

John Doe wrote:

> Er der en herinde, der kan fortælle mig, til hvem man henvender sig til,
> såfremt man ønsker at indbringe en klage over et webhotel-firma ?
> Hvad hedder den instans ? Vel næppe dk-hostmaster.

Forbrugerklagenævnet vil jeg tro.

Det kommer selvfølgelig an på, hvad du vil klage over. Har
webhotelfirmaet f.eks. 20 negre indespærret som slaver, så er det nok
politiet, du skal henvende dig hos.

Fra : John Doe

Dato : 10-02-05 16:38

Jeg vil nu blot klage over deres kundeservice, eller mangel på samme.
Altså på samme måde som man henvender til Teleankenævnet med klager over sit
mobilselskab, så henvender man sig til xxxxxxx ved klager over
web-hotel-firmaer ?!?!

Mvh.
John

Fra : Holst

Dato : 10-02-05 17:01

John Doe wrote:

> [...]
> Altså på samme måde som man henvender til Teleankenævnet med klager over sit
> mobilselskab, så henvender man sig til xxxxxxx ved klager over

Ja, så tror jeg, at du skal henvende dig til webhotelfirmaets ledelse.

Fra : Erik Andersen

Dato : 10-02-05 22:09

"John Doe" <LindChristoffer@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> sit
> mobilselskab, så henvender man sig til xxxxxxx ved klager over

Hvad forventer du, du har valgt en udbyder uden erfaring eller kompetance,
og har forventet noget der virker fra et firma der sikkert ikke aner en brik
som systemadministration, det er jo ligesom din helt egen fejl

Fra : Nicolai

Dato : 10-02-05 23:41

> Hvad forventer du, du har valgt en udbyder uden erfaring eller kompetance,
> og har forventet noget der virker fra et firma der sikkert ikke aner en
> brik som systemadministration, det er jo ligesom din helt egen fejl

Hvis jeg har ret i at den omhandlende udbyder ikke er nævnt i denne tråd, så
må du Erik jo med ovenstående mene at det er alle andre end dig?

Fra : Rea721

Dato : 10-02-05 23:45

I news:1108070278.999323@www.webhosting.dk
skrev Erik Andersen følgende tekst:

> [...]
> kompetance, og har forventet noget der virker fra et firma der
> sikkert ikke aner en brik som systemadministration, det er jo ligesom

Hvilken udbyder taler du om?

--
Rea721 AKA Leon Andrea
Vil du være pilot?

Fra : John Sahl

Dato : 11-02-05 21:52

Erik Andersen wrote:
> [...]
> kompetance, og har forventet noget der virker fra et firma der
> sikkert ikke aner en brik som systemadministration, det er jo ligesom

Og du er helt sikker på firmaet ikke kunne være dit eget?

--
John Sahl, www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!

Fra : Rea721

Dato : 12-02-05 00:26

I news:cuj5u4$14jo$1@news.cybercity.dk
skrev John Sahl følgende tekst:

> Og du er helt sikker på firmaet ikke kunne være dit eget?

Sjovt som Erik blir tavs som en østers når han træder i spinaten

FUT
dk.edb.internet.udbydere.webhotel

hvis der skulle være noget at komme efter

Fra : Allan Soerensen

Dato : 10-02-05 17:27

"Holst" <newsfeb05@shelter.dk> skrev i en meddelelse

> Forbrugerklagenævnet vil jeg tro.

Forbrugerklagenævnet kun behandler sager, hvor varen eller tjenesteydelsen
har kostet mellem 800 og 100.000 kr.
Det begrænser klagemuligheden, hvis der er tale om et af de mange discount
webhoteller.

Fra : John Doe

Dato : 11-02-05 11:39

Har fundet frem til at det er Forbrugerklagenævnet der ville tage disse
sager. Har d.d. talt med deres jurist.

MEN ja da beløbet ikke overstiger kr. 800,- kan de ikke tage sagen.
De kunne dog oplyse mig at det absolut ikke var første gang, de blev
kontaktet vedr. dette firma.
Man overvejede at samle sagerne, da det ville kunne betragtes som en
principiel prøvesag.

Her er ikke tale om en lille udbyder, men en kendt udbyder på markedet idag.
Da jeg ligger i dialog med dem endnu, mener jeg at de skal have en fair
chance for at behandle sagen, og ikke hænges ud her.

Tak for indspark (seriøse som useriøse)
John

Fra : Erik Andersen

Dato : 10-02-05 22:08

"Holst" <newsfeb05@shelter.dk> wrote in message

> [...]
> f.eks. 20 negre indespærret som slaver, så er det nok politiet, du skal

Hallo, det skal jo over 500 kr.-....

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 11-02-05 03:50

"Erik Andersen" <teamea@mailme.dk> wrote in

> Hallo, det skal jo over 500 kr.-....

Mon ikke også 20 negerslaver står i mere end 500kr nu til dags ? :)

--
..: Henrik Stidsen - HS235.dk - http://hs235.dk ::...
"You know the world is going crazy when the best rapper is a white

Fra : Lasse Madsen

Dato : 11-02-05 08:52

> Mon ikke også 20 negerslaver står i mere end 500kr nu til dags ? :)

Schhh..... ik så højt, mine skulle nødigt gøre oprør over at de får under
500kr (tilsammen vel at mærke) hehe

/madsen