Aktindsigt?
Fra : Mikkel

Dato : 10-02-05 14:26

Her er på instituttet (et universitet) har et privat konsulentfirma
foretaget en undersøgelse af medarbjdernes holdning til ledelse, samarbejde
m.m. Undersøgelsen bestod i et skema som skulle indtastes over internettet.
Resultatet af denne undersøgelse som potentielt omfattede alle medarbejderne
er imidlertid aldrig blevet offentliggjort. Giver forvaltningsloven eller
andre love mulighed for at få indsigt i resultatet af denne undersøgelse?

Som jeg forstår det på det er der megen negativ kritik af institutledelsen
og da den samtidig i universitetsbladet beskriver hvor meget den går ind får
åbenhed, så synes jeg da de skal smage de nye tider som der ikke er nogen
medarbejdere der har lagt mærke til...

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 13-02-05 18:33

"Mikkel" <nn@nn.dk> skrev i en meddelelse
> Giver forvaltningsloven eller
> andre love mulighed for at få indsigt i resultatet af denne undersøgelse?

Jeg tror du skal kigge på Lov om offentlighed i forvaltningen
(Offentlighedsloven)
http://www.vissenbjergkommune.dk/postli/offlov.htm

Mvh. Lisbeth