Vedr.: Samejeoverenskomst
Fra : Jesper Christensen

Dato : 01-02-05 03:42

Vi er ved at skulle købe en anpartslejlighed, hvor der foreligger en
samejeoverenskomst. I den sammenhæng vil jeg gerne høre om nogen har noget
generelt at sige i forbindelse med den slags dokumenter... Men jeg vil også
høre om der er en som kender lidt til den slags dokumenter som ville gide,
at kigge det hurtigt igennem, jeg kan desværre ikke medsende teksten direkte
i NG, men kunne sende den, hvis der var en venlig sjæl der gad.

Med venlig hilsen
Jesper

Fra : Lady

Dato : 01-02-05 05:52

Hej Jesper.

Jeg har en liggende, som jeg da gerne vil maile. Så kan du selv sammenligne.
Min er lavet hos en advokat, så den skulle være iorden. Jeg har ihvertfald i
sinde at bruge den nu her, hvor jeg har købt hus med en ny partner, da det
er meget standardstof i den.

Mvh T. Jakobsen

Fra : Jesper Christensen

Dato : 01-02-05 13:33

jeg i hvert fald gerne há hvis du gider at gøre.. På forhånd
tak.

mvh
Jesper

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 01-02-05 19:41

> Vi er ved at skulle købe en anpartslejlighed, hvor der foreligger en
> samejeoverenskomst. I den sammenhæng vil jeg gerne høre om nogen har noget
> generelt at sige i forbindelse med den slags dokumenter...

Det afhænger helt af af det område, som samejeoverenskomsten dækker. Vi fik
lavet en i forbindelse med huskøb, og den er juridsk ganske uangribelig og
dækkende. Du skal forestille dig den værste svindler, gange med 10 og så
læse den igen og igen. Tænk i forbrydertanker/misbrug og fra begge sider af
bordet.

Mvh Maria