Anmeldelse af sort arbejde
Fra : Lars

Dato : 31-01-05 22:12

Hej, jeg ønsker at anmelde sort arbejde, ved at emaile noget information jeg har fået fat i.

Jeg søgte forgæves på: http://www.toldskat.dk, men uden held

Har nogle af jer nogle tips vedr. dette?

--
Best regards

Lars

Fra : Knud Thomsen

Dato : 31-01-05 22:24

"Lars" <ls@No_Email.com> skrev i en meddelelse
> Hej, jeg ønsker at anmelde sort arbejde, ved at emaile noget information
jeg har fået fat i.

> Jeg søgte forgæves på: http://www.toldskat.dk, men uden held
>
> Har nogle af jer nogle tips vedr. dette?

Henvend dig til de lokale skattemyndigheder - dvs. i den kommune hvor
fuskeriet finder sted.

Knud

Fra : Peter

Dato : 01-02-05 00:08

> [...]
> jeg har fået fat i.
>
> Jeg søgte forgæves på: http://www.toldskat.dk, men uden held
>
> Har nogle af jer nogle tips vedr. dette?

Ja stikkeriet breder sig, snart er vi alle nød til at leve bag nedrullede
gardiner. Eller sagt mere direkte PAS DIG SELV!!
Husk: "Lad den der aldrig har syndet, kaste den første sten"!!!

Peter

Fra : Lars

Dato : 01-02-05 00:16

On Tue, 01 Feb 2005 00:08:25 +0100, Peter wrote:

> [...]
> gardiner. Eller sagt mere direkte PAS DIG SELV!!
> Husk: "Lad den der aldrig har syndet, kaste den første sten"!!!

Drop nu det der. Du er i en juragruppe, hvor spørgsmålet er helt i orden.

/Lars

Fra : Jens.

Dato : 01-02-05 03:47

"Peter" <doc_069X@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> nedrullede gardiner. Eller sagt mere direkte PAS DIG SELV!!
> Husk: "Lad den der aldrig har syndet, kaste den første sten"!!!

hvor skal jeg kaste et helt vognlæs hen ?

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 01-02-05 15:19

Peter wrote:

-snip-

> Ja stikkeriet breder sig, snart er vi alle nød til at leve bag nedrullede
> gardiner. Eller sagt mere direkte PAS DIG SELV!!
> Husk: "Lad den der aldrig har syndet, kaste den første sten"!!!

Det ligner sku' da ellers til forveksling et indlæg fra skatte-snyder
nr. 2, som er på bistand og nasser fra alle de andre lovlydige
skatte-borgere...

Det er helt iorden at anmelde skattesvindlere.

Hvis ikke der var nogen der tog et ansvar, sådan som spørgeren her gør
det ville samfundet jo ikke fungere ordentligt. Så kunne vi rende rundt
og prøve at snyde hinanden og dække over vores venner og naboer... Hvor
latterligt er det ikke? Lyder sgu' som et land i Afrika eller lignende...

Jeg kan ikke se hvorfor de lovlydige skal straffes for deres ærlighed,
så anmeld venligst alle de svindlere der overhovedet eksisterer her i
landet.

Især i en jura-gruppe ved de fornuftige jo godt at (endda demokratisk
vedtagne) love og regler er til for at blive overholdt og ikke til at
blive brudt.

Med venlig hilsen / Best regards
Martin Jørgensen

Fra : Ukendt

Dato : 01-02-05 13:34

Ja, man kan jo mene hvad man vil om sort arbejde, men det er så irrelevant
her.
Skriv det til Skattekontoret i din kommune - en skriftlig anmeldelse tager
de alvorligt når du har skrevet den under - ellers er det ikke sikkert de
vil tage det alvorligt.

PN