FP 2000 Upload med StofaNet
Fra : Lars Søndergaard

Dato : 24-05-01 17:55

Hej er der nogle der kan hjælpe mig. Hvorfor kan jeg ikke uploade mit site
med FP2000 når jeg bruger StofaNet. Der er ikke problemer med FTP upload,
heller ikke når jeg skriver FTP:// i FP. Det går galt når jeg skriver
http://.
Kan nogle hjælpe mig?
Hilsen Lars.

Fra : Andreas Paasch

Dato : 24-05-01 19:25

Lars,

hvis du har Frontpage Server Extensions installeret og du har uploaded via
FTP, så er sandsynligheden for at dine SE er knaldet, sådanne ca. 100%.

Isåfald, er StofaNet nødt til at reinstallere dine SE, såfremt du bruger
dem, dvs. via FP counter, Forms, mv.

Mvh.
Andreas Paasch

Fra : Stefan Thomsen

Dato : 24-05-01 22:47

Har du slået dit Microsoft netværk under "netværkskomponenter til? Dvs. har
du "andre computere" på skrivebordet?

Fra : Lars Søndergaard

Dato : 25-05-01 07:59

Hej Stefan
Ja - jeg har "andre computere" på skrivebordet. Problemer er at jeg ikke kan
få lov at FP at komme ud når jeg forsøger at uploade. FP siger at mit
password ikke er OK - men det er det jeg bruger til upload med FTP. Jeg har
talt med min udbyder (ajwebdesign) Han prøvede at uploade en tom side og så
virkede mit FP counter og forms - men selvfølgelig kun til første gang jeg
uploadede med FTP, så var det kaput igen. Jeg kan se du også har StofaNet
har du selv problemer med upload fra FP?

Hilsen Lars.

PS Jeg skal til stor familiefødselsdag her om et par timer - og er ikke på
pinden igen før mandag den 28. maj.

Fra : Stefan Thomsen

Dato : 29-05-01 09:41

Hej!
Jeg har ingen problemer siden jeg fik smækket Microsoft netværk på. Jeg
kører Win98SE.
Hvad med at formatere og geninstallere?
Stefan

Fra : Lars Søndergaard