dankortgebyr - 19 mio. kr. omsætning?
Fra : Rasmus Carlsen

Dato : 23-01-05 19:39

Hejsa,

Jeg hørte i dag, at kun butikker, der har en omsætning på over 19 millioner
kroner skal betale gebyret. Har I hørt om den lille detalje i aftalen?

ras

Fra : Manler

Dato : 23-01-05 20:45

On Sun, 23 Jan 2005 19:38:49 +0100, "Rasmus Carlsen"
<rasmus[punktum]carlsen@tdcadsl.dk> wrote in dk.videnskab.jura:

>Hejsa,
>
>Jeg hørte i dag, at kun butikker, der har en omsætning på over 19 millioner
>kroner skal betale gebyret. Har I hørt om den lille detalje i aftalen?

Hvilket vrøvlehoved er det fra ?

Alle skal betale gebyr, men dem med mindre end 5000 transaktioner får pengene
tilbage.

--
Gerner

Nu er det snart jul igen.
(denne signatur er beskyttet mod kommentarer).

Fra : Rasmus Carlsen

Dato : 23-01-05 20:46

"Manler" <halloder@HALLOpostBORTkasseVÆK.org> skrev i en meddelelse

> Hvilket vrøvlehoved er det fra ?

- ja det sagde jeg også, men han påstod hårdnakket, at det stod et sted med
småt i loven.

ras

Fra : David T. Metz

Dato : 24-01-05 11:40

Rasmus Carlsen wrote:

> - ja det sagde jeg også, men han påstod hårdnakket, at det stod et
> sted med småt i loven.

Med andre ord aner han ikke hvad han taler om. "[M]ed småt i loven"? Hvis
man tænker et sekund over den formulering kan man godt se den er tåbelig.

David