S: Gavekort til Handy Hegn (www.handyhegn.~
Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 14-01-05 08:53

S: Gavekort til Handy Hegn (www.handyhegn.dk)
værdi 1.000,- sælges for 750 kr
Kontakt mobil 28 10 80 76 (da jeg bare har hjulpet med at sætte annoncen på)
Det sendes til køber anbefalet efter betaling via bankoverførsel

--
mvh/rg. Christian

Fra : Eliasen

Dato : 14-01-05 09:10

"Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> wrote in message
> [...]
> på)
> Det sendes til køber anbefalet efter betaling via bankoverførsel

Er det for at være tidligt ude i forbindelse med en eventuel tvist mellem
køber og sælger, at du publicerer salgsannoncen herinde? :)

--
Eliasen

Fra : Jens.

Dato : 15-01-05 09:20

"Eliasen" <kyskoen@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> "Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> wrote in message
>>

> Er det for at være tidligt ude i forbindelse med en eventuel tvist
> mellem køber og sælger, at du publicerer salgsannoncen herinde? :)

LOL

--
Jens.

postkasse_66@hotmail.com