gulplade mpv
Fra : zxfcgsfd

Dato : 05-01-05 19:32

hvad er straffen for montering af sæder i varerummet på en mpv gulplade.
vil det svare til kørsel på fremmede plader, hvor straffen hvist nok er ca
1000 kr. i første gangs tilfælde. Og først over en længere periode bliver
der krav om afgift betaling.
eller er det lige på og hårdt og afgift første gang det bliver opdaget

alternativt hvorledes straffes det hvis der køres uden adskillelsen fra
førerkabine til varerum

mvh Brian

Fra : Jens Jensen

Dato : 05-01-05 21:01

"zxfcgsfd" <kljkljl@jhkjhlk.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> der krav om afgift betaling.
> eller er det lige på og hårdt og afgift første gang det bliver opdaget

Du kan jo bare indrette den som "handicapvogn" så er du kørende med eller
uden sæder

> alternativt hvorledes straffes det hvis der køres uden adskillelsen fra
> førerkabine til varerum

Du har til enhver tid lov til at fjerne den adskillelse mellem forsæder til
varerum, men så får du
ikke erstatning hvis noget gods brækker nakken på dig ved hård opbremsning

Du kan også blive bedemand og få bilen på hvide plader (det kræver ikke
autorisation)

vh JJ

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 05-01-05 21:04

Jens Jensen telepaterede følgende til sin PC:

Hvorfor tror du det?

--
Mvh. Morten Fruergaard
Nu også Xenonkit til eftermontering...

Fra : Jan Kristensen

Dato : 05-01-05 21:32

> Du har til enhver tid lov til at fjerne den adskillelse mellem forsæder
> til varerum, men så får du
> ikke erstatning hvis noget gods brækker nakken på dig ved hård opbremsning

Ikke rigtigt. Hvis du fjerner denne koster det 5k i afgift, og et møde ved
synshallen, hvor de skal checke om den er genmonteret.

Taler af bitter erfaring, som godt nok er 5år gammel, men jeg tvivler på der
er ændret meget på det.

---
Jan Kristensen.

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 06-01-05 05:59

Jan Kristensen telepaterede følgende til sin PC:
> [...]
> møde ved synshallen, hvor de skal checke om den er genmonteret.
>
> Taler af bitter erfaring, som godt nok er 5år gammel, men jeg tvivler

Den dom du selv henviser til giver en bøde på 500 kr...
Hvor får du de 5.000 kr. fra?

Fra : Jan Kristensen

Dato : 05-01-05 21:38

> Du har til enhver tid lov til at fjerne den adskillelse mellem forsæder
> til varerum, men så får du
> ikke erstatning hvis noget gods brækker nakken på dig ved hård opbremsning

Vil lige smide nogle links med.

http://www.erhverv.toldskat.dk/ToldSkat.aspx?oID=150358&vID=0
http://www.erhverv.toldskat.dk/ToldSkat.aspx?oID=110580&ov_id=200226

---
Jan Kristensen.

Fra : Jensen

Dato : 05-01-05 22:25

"zxfcgsfd" <kljkljl@jhkjhlk.dk> skrev i en meddelelse

hvist : Hvad i alverden er det?

Jensen

Fra : Jens., . ~

Dato : 06-01-05 03:55

"Jensen" <antispam@privat.dk> skrev i en meddelelse
> "zxfcgsfd" <kljkljl@jhkjhlk.dk> skrev i en meddelelse
>

> hvist : Hvad i alverden er det?
>
> Jensen

tja hvis du nu ikke klippet det hele væk så ?

--
Jens.

postkasse_66@hotmail.com
FÅ EN 1GB EMAIL KONTO HOS GMAIL.COM

Fra : Henrik Bøgh

Dato : 06-01-05 13:14

En helt masse bits fra Jensen til dk.videnskab.jura gav følgende:

[...]

> hvist : Hvad i alverden er det?

Er vi ude i en gang sprogligt flueknepperi her?

--
Med Venlig Hilsen: Henrik Bøgh || http://lagengymnastik.dk/

"En for alle. Og alle hver for sig"
-- Poul Bundgård som Kjeld i 'Olsen Banden'

Fra : Jensen

Dato : 06-01-05 14:24

"Henrik Bøgh" <henrik@FJERNlagengymnastikFJERN.dk> skrev i en meddelelse
> En helt masse bits fra Jensen til dk.videnskab.jura gav følgende:
>
> [...]
>
> Er vi ude i en gang sprogligt flueknepperi her?

Nej, jeg kender bare ikke det ord og vil gerne vide, hvad det kunne betyde.

Jensen

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 06-01-05 16:18

> "Henrik Bøgh" <henrik@FJERNlagengymnastikFJERN.dk> skrev i en meddelelse

> Nej, jeg kender bare ikke det ord og vil gerne vide, hvad det kunne
> betyde.

Læs dog indlægget, Einstein og tænk lidt...

Michael

Fra : blue

Dato : 06-01-05 17:58

"Jensen" <antispam@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Nej

Selvfølgelig er vi det - ligesom i news:dk.fritid.bil og endnu engang
udstiller du din egen manglende evne til at begå dig skriftligt. Det er det
dér med at bo i glashus og kaste med sten...