Tydning Sankt Johannse Sogn, København
Fra : Joan Jensen

Dato : 11-02-05 21:20

Jeg skal bede jer om hjælp til tydning. jeg har lagt filen på binaere

Jeg har selv tyder følgende:

Kirkebogen for Sankt Johannes Sogn, København, fødte mandekøn, side
360

No. 20, født den 20. juli 1878
intet navn anført

Forældre: Rasmussen, Frederik Carl Christian, ??. Gift Emma Hansine
Eriksen, 24
Faddere: ??? 29, B 5 ??

Bemærkninger: Afgået til og indført i Odense, Vor frue sogn

Jeg mangler jo så spørgsmålstegnene.

Mvh Joan Jensen

Fra : Arne Nielsen

Dato : 11-02-05 21:41

Hej Joan,

Forældre: Rasmussen, Frederik Carl Christian, Smed, Gift Emma Hansine
Eriksen, 24
Faddere: Slotsgade 29, B 5 S. (nr. 29, baggården, 5. sal)

Venlig hilsen
Arne

--
E-mail: Fjern 0 i adresse ved direkte svar.
Hjemmeside/homepage: http://home3.inet.tele.dk/arnen/

Fra : børge askholm

Dato : 11-02-05 21:47

Joan Jensen skrev:

> [...]
> Eriksen, 24
> Faddere: ??? 29, B 5 ??
>
> Bemærkninger: Afgået til og indført i Odense, Vor frue sogn

Efter min ringe mening gør du nok bedst i at gå til Odense, Vor frue
sogn, for det er vist blot fødslen der er anført her. Faren ser ud til
at være smed, og det der står før 29 B 5 (sal?) er en adresse, jeg ikke
har kunnet gennemskue.

Held og lykke til

Børge