Folks tøj i og omkring Aarhus 1675-1850
Fra : Bent Jørgensen

Dato : 17-01-05 14:57

hej alle
"Folks tøj i og omkring Aarhus 1675-1850" kan afhentes gratis af
interesseret.(Galten)

Ovenstående bog indeholder en systematisk redegørelse for hvilket tøj der
benyttedes i tidsperioden, samt mange uddrag fra skifter i Aarhus og godser
i omegnen ,
Mvh
Bent

begin 666 BENT JØRGENSEN.vcf
M0D5'24XZ5D-!4D0-"E9%4E-)3TXZ,BXQ#0I..DK84D=%3E-%3CM"14Y4#0I&
M3CI"14Y4($K84D=%3E-%3@T*14U!24P[4%)%1CM)3E1%4DY%5#IB:F]E0&4M
I8F]X+F1K#0I2158Z,C P-3 Q,3=4,3,U-C,V6@T*14Y$.E9#05)$#0H`
`
end

Fra : Heinrich Frausing

Dato : 17-01-05 18:21

Hej Bent

Hvis den ikke er væk, er jeg meget interesseret.

Hilsen
Heinrich
8382 Hinnerup

Fra : Bent Jørgensen

Dato : 18-01-05 15:20

Hej Heinrich
du kan ringe til 86-946415,og aftale nærmere, inden i dag 20.00
Mvh
Bent

Fra : Heinrich Frausing

Dato : 18-01-05 21:01

Hej Bent

Er først lige kommet hjem fra arbejde, prøver at ringe i morgen.

Heinrich

Fra : Bent Jørgensen

Dato : 19-01-05 21:43

Hej
Bogen er afsat

Fra : Erik Pilgaard Vinthe~

Dato : 19-01-05 20:37

Hej Bent,

Skulle Heinrich af den eller anden grund ikke få bogen er jeg også meget
interesseret.

vh
Erik
Sabro