Søges: PC program til administration af mo~
Fra : Sune Storgaard

Dato : 14-02-05 00:37

Jeg mangler et program som man kan bruge til at "styre" sin mobil med, altså
lægge ringetoner ind, rydde op på sim kort, lægge nye numre ind osv.. Har
dog et par krav:

A) Skal virke via irda
B) Skal virke med flere forskellige telefoner (nokia & Sony-Ericsson)
C) Være gratis.

Jeg ved nokia har en suite men tvivler på den virker med SE , og eriøvrigt
ikke så vild med den sidste jeg prøvede.
Findes der nogle universal programmer som kan ovenstående -gerne mere ?

Hvad findes der ?

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 14-02-05 15:12

Findes nok ikke så meget når det skal være gratis.
Jeg bruger selv Oxygen Phone Manager II
Og synes det er det bedste program jeg har kunne finde.

Fra : Sune Storgaard

Dato : 14-02-05 16:28

Kim Jørgensen wrote:
> Findes nok ikke så meget når det skal være gratis.
> Jeg bruger selv Oxygen Phone Manager II
> Og synes det er det bedste program jeg har kunne finde.

Ok jeg prøver at tage et kik på den ! Hvad ville du foreslå hvis det ikke
skulle være gratis ? (blot så jeg har lidt forskelligt at arbejde med)

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 16-02-05 15:00

Ja jeg vel helt sikker foreslå Oxygen Phone Manager II, det er det bedste
jeg til tid har set. Og kan efter min mening alt man har brug for.Og er det
eneste jeg har set der kan tage en fuld backup/sikkerheds kopi af ens mobil