Nu sker der måske noget?
Fra : NoTrabajo

Dato : 05-02-05 08:41

Jeg har i efterhånden i lang tid her i gruppen været fortaler for, at vi skal
udvise kriminelle muhamedanere, der ikke er danske statsborgere. Nu ser det ud
til, at der måske er ved at ske noget, hvis det da ikke bare er valgflæsk, der
har til formål at stække DF.

http://www.jp.dk/login?url=fv2005/artikel:aid=2870840

"I behøver ikke at stemme på DF, vi kan også levere den politik, du ønsker på
udlændingeområdet", ser det ofte ud som om Socialdemokraterne, Konservative og
Venstre prøver at bilde vælgerne ind. Tro dem dog ikke, kun DF ønsker at stoppe
muhamedanernes hærgen her i Danmark.

STEM DF PÅ VALGDAGEN!
--
NoTrabajo

Fra : Michael

Dato : 05-02-05 15:38

NoTrabajo wrote:

> [...]
> til, at der måske er ved at ske noget, hvis det da ikke bare er valgflæsk, der

Lige et opklarende spørgsmål:

Hvor alvorlig skal kriminaliteten være, før en person med udenlandsk
pas, skal udvises?

- Køre uden cykellygte
- Køre over for rødt
- køre for hurtigt
- butikstyveri
- indbrud
- røveri
- vold
- voldtægt
- drab

/michael

Fra : Jim

Dato : 05-02-05 20:26

"Michael" <michael-25@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Lige et opklarende spørgsmål:
>
> Hvor alvorlig skal kriminaliteten være, før en person med udenlandsk
> pas, skal udvises?

Butikstyveri, trusler og vold må være billetten til hjemlandet.
Mindre overtrædelser må give advarsler og betingede domme.
3 forseelser og så er det hjem til den arabiske ørken.

J.

Fra : NoTrabajo

Dato : 13-04-05 08:19

> [...]

> Lige et opklarende spørgsmål:

> Hvor alvorlig skal kriminaliteten være, før en person med udenlandsk

Efter min mening de nederste 4-5 stykker. Den 5. nederste er det forøvrigt
sjældent Ali og Mohammed, der står for. Det er en forbrydelse, der fortrinsvis
foretages af Jimmi og Johnny.
--
NoTrabajo

Fra : Kim2000

Dato : 13-04-05 14:03

Nej

Måske, hvis der fx er tale grov uagtsomhed (fx ved gaderæs)

Måske, fx ved gaderæs, som sidste år kostede tre liv

Ja

Ja, helt klart uden diskussion.

> [...]
> forøvrigt
> sjældent Ali og Mohammed, der står for. Det er en forbrydelse, der

Skal vi ikke blot konstere at 82% af all kriminalitet i gruppen 15-18 år
begås af etniske folk, der er noget i vente....

mvh
Kim

Fra : Knud Larsen

Dato : 13-04-05 15:22

"Kim2000" <kim2000@tele2ads1.dk> wrote in message

> Skal vi ikke blot konstere at 82% af all kriminalitet i gruppen 15-18 år
> begås af etniske folk, der er noget i vente....

Passer ikke, det gælder kun i København, hvor de udgør ca 25% af den gruppe.

Men relativt er det ca det samme på landsbasis, svjh.

Fra : Trunte

Dato : 13-04-05 22:22

"Kim2000" <kim2000@tele2ads1.dk> skrev i en meddelelse
> Skal vi ikke blot konstere at 82% af all kriminalitet i gruppen 15-18 år
> begås af etniske folk, der er noget i vente....

....blev du undervist på tyrkisk for det med tal er da gået helt galt for
dig?

Trunte

Fra : Kim2000

Dato : 13-04-05 22:30

"Trunte" <ap.moeller@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> "Kim2000" <kim2000@tele2ads1.dk> skrev i en meddelelse
>
> ...blev du undervist på tyrkisk for det med tal er da gået helt galt
> for dig?

Den må du da vist lige forklare....

mvh
Kim

Fra : Joakim von And

Dato : 13-04-05 18:24

"NoTrabajo" <trabajono@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Efter min mening de nederste 4-5 stykker. Den 5. nederste er det forøvrigt
> sjældent Ali og Mohammed, der står for. Det er en forbrydelse, der

Den 5 nederste ??

Mener du ikke den 5 øverste?

Joakim

Fra : G B

Dato : 13-04-05 20:31

"Joakim von And" <ncm_ab@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Den 5 nederste ??
> Mener du ikke den 5 øverste?

I tager begge to fejl - det drejer sig om den midterste.

--
"How much easier is self-sacrifice than self-realization." Eric Hoffer
Med venlig hilsen

Fra : Trunte

Dato : 13-04-05 22:34

"NoTrabajo" <trabajono@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Michael" <michael-25@ofir.dk> skrev i en meddelelse

Jeg synes dem alle - ud af røret med det samme - at køre uden cykellygte er
jo bare starten på en lang "muhammedansk" kriminel løbebane - lad os nappe
dem i opløbet ... også¨Jimmy og Johnny ud med dem. de er garanteret
forklædte muhammedanere ... hvis vi får dem ud alle sammen kan vi lukke
fængslerne og domstolene og politiet kan følge gamle damer og ænder over
gaden.... det eneste problem vil så være: hvem vi skal bruge som
syndebukke og hvem vi skal give skylden for vores elendige liv....

Trunte