Grøntsags-levering
Fra : Danny

Dato : 24-01-05 11:49

Hej

Kender I til at få leveret grøntsagskasser?
Hvor er det godt, og hvordan er prisen i forhold til leveringen?
Jeg overvejer f.eks. Årstidernes eller Økoringens grøntsagskasser, eller at
bestille en kasse med øko-grønt gennem Brugsen. Hvis I kender andre gode
steder, som leverer i Århus-området, hører jeg gerne om det.

MVH
Danny

Fra : Peter Westh

Dato : 24-01-05 15:11

"Danny" <santos@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> bestille en kasse med øko-grønt gennem Brugsen. Hvis I kender andre gode
> steder, som leverer i Århus-området, hører jeg gerne om det.

Årstiderne er god - kvaliteten er i top, og prisen er temmelig pebret. Jeg
var tilfreds i en lang tid, men efterhånden kom det til at virke for dyrt.
Det æfhænger meget af, om man er i stand til at få det hele brugt medens
det er friskt. Der var lovlig mange kartofler i kassen til mit forbrug.

Har også prøvet Skagen foods frugt-og-grøntkasse. Der er ingen kartofler i
denne kasse. Det er uhyre billigt, men kvaliteten er svingende, specielt med
frugten. Ikke at den er dårlig, men ofte kedelig. Det er nok et
smagsspørgsmål, men det generede mig at få importerede blommer, æbler og
bananer midt i jordbærsæsonen.

De andre kender jeg ikke.

/P

Fra : Jesper

Dato : 24-01-05 16:21

Vi får en kasse fra Reenberg Engross og er ovenud tilfredse, tilligere fik
vi fra Årstiderne, men det blev for dyrt iforhold til hvad vi fik, Reenberg
leverer en stor kasse med god frugt og gode grøntsager for 150,- per kasse.
Sjovt nok er mange af de ting vi får tit på tilbud samme uge (eller ugen
efter) i Brugsen, og kvaliteten er den samme.
Du kan prøve en enkelt kasse hos Reenberg, en såkaldt "prøvekasse" uden at
forpligte dig til mere, og mht. levering så er Århus ikke noget problem (der
bor vi :)
Varme anbefalinger herfra kan du nok se.

Mvh
Jesper